Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص باکلوفن10
سلام آقای دکتر نوزادم دو ماهه بود رفلاکس شدید وکولیک داشت دکتر دارو داد بهتر شد ولی یبوست گرفت بعد دو ماه بردم باز دکتر ،گفتن به خاطر رفلاکس هست قرص باکلوفن10 داد روزی 1/8 حالا با توجه به عوارض های قرص میترسم بدم به بچه چیکار کنم
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم دو ماهه است تازه واکسن دو ماهگی خورده وزنش ۶ و ۱۰۰ است وزن تولدش ۳ و ۳۰۰ بود مارک شیر خشک ببلاک ۱ هست میخواستم بدونم شیر خشک خوبیه؟ یا اپتامیل یا مارک های دیگه بدم ؟ بعد در روز چند سی سی باید بخوره؟
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
سلام من نوزادم3ماه داردموقع خواب خیلی گریه می کند تا خواب میرودبه چند دقیقه نشده بیدارمیشودواز دوباره گریه می کند مشکل خواب داره نمیتونه درست بخوابه، دکتر هم بردمش میگن مشکلی نداره برای دل دردش هم دارو میخوره، می تونم از شربت بی بی سد استفاده کنم برای خوابش
- دونه های قرمز روی صورت
سلاماقای دکتر. نوازد چهل روزه دارم که روی لپهاش دونه های قرمز هست. این مشکل خاصی هست؟
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- معرفی جراح اطفال
سلام وقت بخیر لطفا یک جراح کودکان ماهر معرفی کنید برای ختنه پسرم با سپاس
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
با سلام اقای دکتر من نوزاد هشت ماهه ای دارم نزدیک به دو هفته است سرفه داره اب دهانش زیاده گوش هاش رو میکنه از درد چکار میتونم براش بکنم؟
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- جاری شدن اشک چشم
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه دارم. از یه چشمش اشک میاد همون چشمش نسبت به اونیکی کوچیکتر هم هست. علت چی هست؟ و چیکار کنم؟
- واسه همه غذا ها عوق میزنه
سلام روزتون بخیر دختر من ده ماهشه سکسکه های فروان داره غذا نزدیک دهنش میبرم عوق میزنه اشتها یه غذا نداره دو ماهه اصلا وزن اضافه نکرده ولی شیر خشک رو خوب میخوره و گلوش چند وقته خس خس میکنه زینک هم دادم فرق نکرد انقدر هین غذا خوردن عوق میزنه که بالا میاره مشکلش چیه چیکار کنم
- لرزش نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزاد یک ماه و نیم دارم.لب پایینو پای چپش بعصی اوقات دچار لرزش میشود.بیشتر هنگام گریه کردن.دلیل آن چیست؟
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- شیردهی
قرص کدوئین در شیردهی ضرری دارد
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدببخشیددخترمن چهل روزشه بینیش گرفته سینه اش هم خس خس میکنه سرفه هم داره وقتی سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه چیکار باید بکنم تا خوب شه بینیش هم انگار مخاط داره اما چیزی توش نیست
- کولیک
برای رفع درد کولیک میشه اسنامینوفن داد!؟
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون

