Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه
- تب نوزاد يك ساله
سلام نوزاد من يك سال دارد وبه دليل در اوردن دندان دوروز اس كه تب مى كند براى قطع تب چه كنيم؟
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- بیخوابی وبیقراری نوزاد ده ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من ده ماهشه از همان بدو تولد تو خواب بیقراری میکنه اصلا خواب کافی نداره شبا همش غلت میزنه کلافه و بیقراره هر نیم ساعت بیدار میشه پهلو به پهلو میشه گاهی گریه هم میکنه مجبور میشم رو پام بذارم تا به خواب بره بعد نیم ساعت یا یه ساعت باز بیدار میشه خواب عمیق نداره ازمایش وسونوگرافی دادیم هیچمشکلی نداره حتی شربت بی بی اسلیپ گرفتم ۲.۳ روزمصرف کرد بیشتر بیقرار شد و باز خوابش خوب نشد.تا اینکه دکتر بهش شربت کلرال هیدرات خواب اور نوشت براش الان ۲ شبه ۲ سی سی میدم بازم همونه فرق نکرده واقعا کلافه شدیم ده ماهه خواب نداریم.ممنون میشم کمکم کنید دیگه موندم چه دکتری ببرمش ایا طبیعه؟ روزانه هم قطره مولتی ویتامین و اهن و زینک میدم بهش
- استفراغ
سلام خسته نباشیددخترم سه ماهشه همش استفراغ پنیری میکنه روزی پانزده الی بیست بارآروغشوچه بگیرم چه نگیرم استفراغ میکنه درضمن تودوماهگیش بردم دکترداروی ریفلاکس نوشت خوب نشد
- نفخ
سلام بچه ام امروز 21روزشه شربت گریپ میکسچر با کولیکز بهش دادم نفخش خوب نشده چکارش کنم خیلی دل درد داره
- اسهال نوزاد
باسلام نوزاد ده ماهه م چندروزه اسهال داره و همش میخوابه چکارکنم
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- لرزیدن نوزاد
با سلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که از ۳ ماهگی گاهی اوقات هنگام خوابیدن شروع به لرزیدن چند ثانیه میکنه و بعد آروم میشه. در هنگام بیداری اصلا این حالت رو نداره ممنون میشم علت رو بفرمایید.
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه چند روز قبل تب شدید داشت همره اسهال خیلی ذیت می شد احساس کردم دندان درمیاره حالا تبش قطع شد درد هم ندارد فقط صداش گرفته دلیلش چیست
- نوع شیر خشک
سلام آقای دکتر شما نگفتین چه شیر خشکی بدم من آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما قطع کردین گفتین ببلاک ای ار بده الان که یبوست داره چی بدم .بچه رفلاکسی هست .
- خوب ننشستن وپشت زدن نوزاد۶ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد۶ ماهه ای دارم که خیلی پشت میزنه وباکمک زمان کمی میشینه ووقتی عمود میگرمش زود پاهاشو خم میکنه یا از قسمت شکم خودشو به جلو میده لطفا بگین این حرکات عادیه یانه؟یا یک نوزاد۶ ماهه چه توانایی حرکتی باید داشته باشه
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- شیر مادر برای نوزادی که کولیک و رفلاکس دارد ضرر دارد؟
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه و هشت روزشه کولیک و ریفلاکس پنهان داره اوایل شیر مادر و شیر خشک آپتامیل می خورد الان دیگه هر یک هفته یکبار فقط شیر مادر می خوره بقیه موقعها گریه شدید میکنه دل درد و نفخ شدید داره خیلی خس خس سینه میکنه شیرش رو عوض کردیم بیومیل دادیم شیر رو بالا آورد الان گیگوزمی خوره ولی موقع خوردن شیر از دو طرف لبش میریزه و خس خس سینه داره الان برای نوزادی که کولیک و ریفلاکس داره نیاز هست که در کنار شیر خشک شیر مادر هم بخوره یا بهتره که همون هفته ای یکبار هم قطع بشه؟من خودم مشکل سندرومروده تحریک پذیر و همورویید و آلرژی فصلی دارم بازم هفته ای یکبار بهش شیر بدم؟ وزن تولدش ۲۸۰۰ بود و وزن الانش ۳۸۵۰ ممنونم
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- مدفوع سبزو خلطی نوزاد پنج ماهه
با سلام، دختر من پنج ماهشه سه هفتس مدفوع سبزو خلطی دفعات زیاد ولی مقدار کم داره حتی شبا تو خوابم مدفوع میکنه قبلا روزی دوبار نهایتا سه بار در روز مدفوع ب رنگ زرد داشته و فقط شیر مادر میخوره ب دو پزشک مراجعه کردم شربت دی سیکلومین دادن تاثیری نداشت و ب متخصص دیگ ای مراجعه کردم قطره را منو فلور دادن ولی تاثیری نداش از مایش مدفوع نوشتن انجام دادیم گفتن خوبه و مشکلی نیس چندتا پودر کدی لاکت دادن ولی بازم فرقی نکرده دلیلش چی میتونه باشه؟ وزن دخترم یکم پایینه باید غذای کمکیشو شروع کنم ولی گفتن صبر کنم تا خوب شه؟ خیلی نگران و زنشم میترسم پایین ترم بیاد وزنش؟؟؟
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- زردی
سلام نوزادمن ۲۷روزه هستش زردیش بین ۱۴تا۱۶هستش داخل دستگاه ۳روز خوابیده اومد۱۲امایک هفته نگذشته بازاومد۱۶بازم تودستگاه گذاشتیمش این رونه همش تکرارمیشه.میشه راهنمایی کنید

