Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- گلودرد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هفته پیش خوب شد تن تن انفولانزا میگیره تازه یک هفتس خوب شده الان ته حلقشو نگاه کردم تمام جوش قرمز میگه درد میکنه هفت سالشه اقای دکتر یعنی بازم مریض شده؟؟ برای این جوشا چیکار کنم
- تب واسهال
باسلام پسریکساله من سه روز اسهال سبز داره ویک روز تب داره شربت فارمنتین و سیتریزین و گایانفزین دادم خوب نشد چکارکنم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر بچه من سه ماهشه شیر ببلاک 1میخوره شکمش معمولا دوروز درمیون کارمیکنه الان چندروزه بی اشتها شیرش رو میخوره باید چند بار سرشیشه رو داخل دهانش بذارم تا بخوره شیرش رو عوض کنم اپتامیل بخرم؟
- الت تناسلی
سلام پسر18ماهه دارم که امروز متوجه شدم الت تناسلیش دقیقه دور اون خطی که ختنه شده بود قرمز شده وقاچ خورده (وقتی که3ماهه بود ختنه شد ومشکلی نداشت بجزاینکه التش پنهان بود که با مشورت دکترگفتند موردی نیست و مدلشاین شکلیه) و یه چیزهای سفید انگار بهش بود بچه نمیذاره اصلا دست بهش بزنی، چه پمادی باید لستفاده کنم؟ لازم دکتر ببرمش؟
- واکسن آنفولانزا
سلام خسته نباشیدمن پسرم ۳سال وده ماهشه ودخترم ۵ماهشه خواستم ببینم واکسن آنفولانزابزنم براشون واینکه میگن زیر۶ماه نمیشه من دخترم مهر۶ماهه میشه اونموقع براش بزنم؟واینکه میگن زیر۹سال دفعه اول باید دو بارواکسن زده بشه به فاصله یک ماه درسته؟من خودم وبچه هام اصلاازخونه بیرون نمیریم کسی هم نمیادخونه مون ولی همسرم راننده تریلی مدام بیرونه میادخونه بااین شرایط من الان واکسن بزنم براشون یانزنم؟لطف میکنیدکه همیشه پاسخگوهستید
- چهار دست وپا نرفتن
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- سینه نوزاد
توده سفت در سینه نوزاد دختر ۷ ماهه علت چیه
- زمان شیر دهی
دخترم ۱۸ ماه نیم است دو شب که شیر نمیدم بهش میخوام ببینم زود از شیر گرفتم اسیب میبینه بچه مممون میشم جواب بدین
- یک هفته تب دختر
سلام دخترم یک هفته است که فقط تب می کنه. پیش دکتر هم بردیم ولی خوب نشده. چکاری کنیم؟
- عفونت ناف
سلام بچه من ۹ ماهه است ولی از ناف اش خون میاد دکتر بردم سوزونده نافشو ولی خوب نشده
- واکسن ١٨ ماهگی
پسرم شنبه واکسن ١٨ ماهگی زد. همون روز خوب بود. فردا صبحش تب کرد اما تبش اومد پایین با استامینوفن. اما علایم سرماخوردگی بروز کرد. عطسه آبریزش و بیحالی. که تا امروز یعنی دوشنبه ادامه داره. یکی دوتا هم دون روی سینه زده که البته قرمز رنگ نیست. دارویی باید بدم؟؟؟
- كم وزني
سلام نوزاد نه ماهه اي دارم ك وزنش٧/٧٠٠هستش اصلن شيرخشك نميدادم شير مادرهم كم ميخوره از نه ماهگيش شيرخشك خريدم و سويق خريدم بهش بدم سويق رو باشير پاستوريزه ميدم بهش اشكالي نداره؟
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- چشم
باسلام وعرض ادب پسرم سه ساله و چهار ماهشه ازبچگی کلا یه چشمش بزرگتر از اون چسمشه کسی متوجه نشده ولی خودم نگاهس مبکنم میفهمم زیر ۴۰ روز دکتر بردمشس گفت عیب رو بچت نذار الان میخوام بدانم مشکلی داره؟ مشکل ببناییم نداره دیدش کامله
- سرماخوردگی نوزاد یک ماه
نوازد یک ماهش سرماخورده گلوش درد داربهسینه اش خس خس میکنه
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟
- ویتامین دی برای دوسال به بالا
سلام. دخترم دوسالو دوماهش هست. میخواهم بهش ویتامین دی بدم. قطره ویتامین دی ۱۲هزار رو تهیه کردم. دکتر داروخانه گفت هر هفته نیم سی سی یعنی نصف قطره چکان بدهید. درسته؟

