Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تببخاطردندون
سلامپسرمهشتماهشهازدیشبتبشدیدیدارهاستامینوفندادمهرچهارساعتیهبار ازلثهاشمیکمیدندونشزدهبیروناینتاکیاینجوری
- رفلاکس نوزاد
سلام وقتتون بخیر ،نوزاد دوماهه دارم ،رفلاکس معده و یبوست داره دکتر براش قطره بی بی کر تجویز کردن ولی بعد خوردن قطره هم بلافاصله بالا میاره چ داذویی میتونم جایگزینش کنم ،
- عرق کردن دست وپا
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه دست و پاهاش عرق میکنه همش البته پدرشم هست از بچگی دست وپاهاش عرق میکنه فک میکنم ک ارثی باشه میخواستم بپرسم چیزی نیس ک رفع بشه
- زورزدن نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم 25 روزشه در طول روز کش و قوس میاد گریه دائم البته اصلا نمیکنه . شکمش هم کار میکنه ولی هروقت میخواد دستشویی کنه زور میزنه و میپیچه و خودشو قرمز میکنه میخواستم بپرسم طبیعیه یا خیر؟
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- سلاممممم&
سلام دکتر دخترم ۶ماهو ۱۶روزشه موقع شیر خوردن عرق میکنه و وقتی خواب باشه بالشتش بعد خواب نم داره ایا طبیعیه؟ سوال دوم اینکه وزن تولد۳۶۰۰ الان ۶و۲۰۰ چقد کم داره و چه اقدامی کنم؟ شیرخشک نان۲ میخوره با غذا کمکی شیر بزم میدم مشکلی نیست؟
- شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- سرفه
سلام پسر من دو ماهو نیمشه با وزن شش و نیم سرفه میکرد بردم دکتر شربت ازیترومایسین ۱۰۰داده روزی سه و نیم سی سی ایا این اندازه زیاد نیس
- قرص لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر.نوزاد من در بییت و نه روزگی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 داشت که به علت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی برایش تشخیص کم کاری تیروئید داد و به مدت یک ماه هرروز سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کرد و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11.من احساس میکنم تی اس اچ خیلی پایین اومده.و اللن نظر شما را میخوام بدونم که آیا اصولا تجویز قرص منطقی و به جا بوده و باز هم نیاز به مصرف داره؟ در ضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه و الان هم دوماهشه
- اختلال خواب نوزاد ۷ ماهه
سلام.نوزاد پسرم که ۷ ماه و ۲ روزه هست شبها راحت نمیخوابید که گاها هر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بیدار میشد الان نزدیک یه ماهه شدیدتر شده و اصلا خواب راحت و عمیق نداره .کامل چند بار تا صبح بیدار میشه .موقع خواب وقتی که هوا تاریک میشه با اینکه شدیدا خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه.چیکار کنیم.خیلی نگرانم دکترش میگه طبیعیه ولی خسته شدیم واقعا .چون خواب کافی نداره طول روز هم نا آروم میشه و جنب و جوش و گریه اش زیاد میشه .خواهشا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- رد شدن پسر سه ساله از روی بچه ی 2 ماهه
سلام، خسته نباشید
من بچه ام دوماهشه و یک پسر ۳ ساله دارم. پسرم امروزاز روی شکم بچه رد شد. بچه اولش گریه کرد و بعد ساکت شد. کل شکم و پهلو رو فشار میدم گریه نمیکنه. حتی پوشکشم بازکردم همه جارو چک کردم فشاردادم گریه نمیکنه بازم. خیلی نگرانم گفتم ازشما بپرسم گریه نمیکنه شیرشم میخوره بازی هم میکنه لازمه ببرمش دکتر برای چکاپ و عکس برداری از شکم؟ به خاطرکرونا نمیرم وگرنه الان رفته بودم. خیالم راحت میشد بازم به نظر شما لازمه برم دکتر؟
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- استفراغ
سلام .. دخترم ۶ ماهشه چند روزی هست غذای کمکی شروع کردم به دادنش..امروز بهش برای اولین بار قطره مولتی ویتامین دادم بعد ۱ ساعت بیسکوییت مادر دادم بعد ۲ ساعت ۳بار بالا اورد بعد چند ساعت تب کرد پاهاش آتیش شد تا ۳۷.۷ رفت استامینوفن دادم بهش بعد نیم ساعت دستشویی کرد شد خیس خالی ی دفعه بدنش شد خنک تبشم اومد به ۳۶ از چی بود چرا ی دفعه اینجوری شد ممنون میشم جواب بدید ...
- کارنکردن شکم
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟

