Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- ازمایش خونwbc
سلام. خسته نباشید.دخترم7سالشه.بعد2روز گلودرد ازمایش خون گرفتن ازش مشخص شد ک عددwbc14هستش. میخاستم بدونم چ مشکلی داره.الان چنروز میگذره تب میکنه و دلدرد و سردرد.بعضی وقتاهو پادرد. یکهفته بعد دکترش گفته ازمایشو تکرار کنیم
- سلام پسرم ازبدتولد روی پیشانی خالی قرمزرنگ اندازه بندانگشت داره وپررنگ الان ۴۳روزشه ونرفته چی هست وآیاخطرناک وراه درمان داره ممنون
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- زردی کف پا
سلام خسته نباشی من پسرم ۴ساله شه کف پاهاش خیلی زرده می خواستم علتشو بفهم چیه ممنون میشم جواب بدین
- شربیت سفکسین دوساعت بیرون یخچال مونده خراب شده؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- پو
سفیدی پوست
- اگزماکودک
خواهشادرمورداگزما کودک توضیح بدین که چیکارکنیم خوب شه تکرارنشه پسرم ۱۰ماهشه کرم اگزاسین به صورت بچه زدم خوب شدالان گردنش هست گردن خوب میشه روی سینش بچه انقد میخارونه آدم گریش میگیره حتی داخل گوش روهم خارش میده بعد از خوب شدن هم حالت خشکی وتیرگی میمونه پوست بچه انگار رنگش تغییرمیکنه شادابی قبل رونداره
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش سفید چرکی در ناباسن و ناحیه تناسلی پسر بچه
- وزن کودک
وزن کودک یکساله چقدر باشه طبیعی است؟منظورم اینه وزن کودک یکساله باید چقدر باشه؟بدون در نظر گرفتن وزن تولدش
- بیماری لثه
سلام آقای دکتر دخترم6سالشه لثهاش کبود شده یه چند وقتی هست جای نگرانی هست
- شربت پاراکید برای سرماخوردگی هم استفاده میشه؟؟؟
- معاینه
سلام اقای دکتر شما چه روزهایی مطب تشریف دارین؟ واینکه اگر مورد اوراژنسی باشه صبح ها هم معاینه میکنید؟اگر بله کجا مراجعه کنیم؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- تیروئد

