Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دو چرک خشک کن همزمان
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم مریضه دکتر بهش آموکسی کلاو۳۱۲و اموکسی سیلین۲۵۰ رو باهم داده مبخواستم ببینم مشکلی نداره دوتاشو باهم بدم؟
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- آنتی بیوتیک
درود و سپاس، دخترم ۵ سالشه و یه کم تب داره و اسهال بد بک همراه با صدای شکم معمولا دکتر آنتی بیوتیک تجویز میکنه ،آنتی بیوتیک چی بخرم،
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس
- اسهال و استفراغ
سلام خسته نباشید مادر شیر دهی هستم که در یک ماه دو بار قرص اورژانسی استفاده کردم خودم حالت تهوع و سرگیجه و بی حالی شدید دارم و پسرم که ۱۵ماهشه و از شیر خودم هم تغذیه میکنه الان ۵روزه که استفراغ و اسهال داره دارو هم که میدم برای چند ساعت خوبه باز حالش بد میشه آیا ممکنه بخاطر مصرف قرصی باشه که من استفاده کردم ؟
- تب
سلام آقای دکتر اگه بچه 3 تا4ماهه تب کنه آیا میشه شیاف کود استفاده کرد؟چه میزان؟
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- سلام دکتر دخترم ۱۲اساله ام الان حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خاب پامیشه شکمش درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
سلام دکتر دختر ۱۲ساله ام حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خواب پامشیه شکم درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- دونه زدن بدن کودک بد ازتب نشانه چیست
پسرم یکسال و نیم داره چند روز پیش سرما خورد بردمش دکتر دو شب تب کرد الان تبش قطع شده صورتش و بدنش دونه های قرمز زده علتش چیه؟
- ابریزش بینی
دخترم یک سال و ۹ماهه... از امروز صبح ابریزش داره ولی بی رنگه... عطسه هم میکنه.. چیکار کنم ابریزشش بند بیاد
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- شربت نئوزینک گلوگونات
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهفت ماهشه چند روزی به علت سرماخوردگی بب اشتها شده میتوانم شربت نئوزینک بهش بدم میشه بااب قاطی کرد وزنشم ۱۱ کیلو چند سیسی بدم ممنون ازشما
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- شیر خشک نخوردن کودک یک ۱۸ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم شیر خشک میخورد از نه ماهگی به بعد انواع شیر خشک رو امتحان کردم حتی با شکر شیرینش کردم با شیشه و لیوان در بیداری نمی خوره بعد از یک سالگی شیر گاو هم امتحان کردم نخورد وزن تولد دو کیلو بود الان هجده ماهه است وزنش هفت و هشتصد خیلی نگران کم وزنی اش هستم آزمایش هایش سالم بود چکار کنم وزن بگیرد و لازم است شربت کلسیم بدم و مشکلی ندارد شیر خشک بریزم به غذایش شاید خورد؟
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- افتادن ناخن دست کودک
سلام وخسته نباشید دختر من عفونت خونی داشت که خدارو شکر خوب شد با بستری و داروی کلیندا و سفتر برطرف شد ولی الان چند روزه که ناخن های دستش دارن میوفتن چه مشکلی براش پیش اومده ایا خطرناک هست ؟؟

