Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- ناخن ومو
دخترم چهارسالونیمشه ناخن پا شصتش مدام ترک ریزودرشت داره آیا مشکلی هستش و درضمن از همون اول جلوی موهاش رشد نمیکنه خیلی کوتاه ولی بقیه موهاش بلند میشه علتش چیه ممنونم دکتر راهنمایی کنید با سپاس فراوان
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- شربت
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم...بله هردورومیدم ولی همیشه قطره بوده اینبار شربت دادن..شربت زیردوسال اشکالی نداره ؟
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۱۵ ماهشه تب داره شیاف استا هم زدم پایین نیومد ایا میتونم شیاف دیکلوفناک بزنم تبش ۳۸ هستش؟؟
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- متخصص اطفال
سلام اقای دکترخسته نباشید ببخشید دخترم همین الان بیدار شد گف پی پی داره وقای پی پی کرد خواستم بشورم دیدم داخل مدفوعش یه لخته سبزکمرنگ هس سرش مثل بادکنک باد بود توروخدابگین واسه چیه خیلی استرس گرفتم نازاحتم
- واکسن دو ماهگی
سلام ۱۳ روزه از واکسن دو ماهگی دخترم می گذره که امروز متوجه شدم قرمز شده و حالت جوش چرکی شده که سرباز شده بود و با یکم فشار تخلیه شد الان جاش قرمز و سفت شده نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- رگههای سیاه درمدفوعنوزاد دخت
دخترم دهماهششیرخشک میخوره حدود هفت روز است تومدفوعشرگههای سیاه میبینم لطفا منو راهنمایی کنید
- میزان دوز مصرفی شربت سفیکسم
سلام وقت بخیر دوز مصرفی شربت سفیکسم۱۰۰ برای بچه با وزن ۱۹ کیلو چه جوریه؟
- سرفه و آبزیزس
سلام . کودک ۲ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو آبریزس و سرفه شدید پزسک عمومی قرص سیتروزین ۱۰ شبی یکی داد بهش دادم خورد الان نگرانم شاید قرص ضرر داشته باشه
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م

