Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزاد40روزه ای دارم که 10روزه دوبار مدفوع داشته اونم با شیاف گذاشتن یبوست داره چکار کنم خوب شه
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- غذا
سلام دکترپسرم تازه رفته تو۸ماهچندروزبردمش بهداشت وزنش وقدش اثلاتغییری بعدیک ماه نکرده چیکارکنم غذاهم بهش میدم لطف کنیدوراهنماییم کنیدچکارکنم؟
- بغلی شدن
سلام.ما برا اینکه نوزادمون کولیک و رفلاکس داشت همش بغلش میکردیم حالا ۳ ماه و نیم شده همش کمرش باند میکنه میگه بغام کنید.بدون بغل کردن و راه رفتن نمیخوابه که کلافه شدیم.به نظرتونچکار کنم؟میتونم بزارمگریه کنه که عادت کنه خودش بخوابه؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید دکتر به دختر 3ماه من با وزن 7 و نیم کیلو سفکسیم 100 داده هر دوازده ساعت 5 سی سی که میشود معادل یک قاشق غذا خوری سر پر. آیا دادن این حد چرک خشک کن مجازه؟
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم
- زردی
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد
- گریه نوزاد
سلام نوزادم خیلی گریه میکنه
- خس خس سینه و سرفه
سلام پسرم ۹ ماهشه ابریزش بینی نداره اما سرفه های خلط اور داره موقع نفس کشیدن هم بینیش پر میشه چه دارویی برای قطع سرفه هاش باید داد
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- جواب سونوگرافی نوزاد یک ماهه
سلام اقای دکتر من برای بچه خواهرم که جواب سونگرافیشو گرفته و در ایران نیستن میخواستم مشاوره بگیرم نگرانم . نمیدونم چطور متن سونوگرافی رو براتون بفرستم انگلیسی هست . فقط نوزاد بریچ بوده الان سونوگرافی پاش یه چیزای نشون داده
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- کاربرد شربت راسیپ
سسلام باسلام موارد استفاده از شربت راسیپ عوارض و فواید آن چیست و برای رفع حالت تهوع بچه ۱۶ماهه که در اثر درآوردن دندان است چه دارویی توصیه میکنید
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- mct oil
سلام اقای دکترمن به دخترم mct oil میدم ک دونیم سی سی تو شیرش میریزم میخواستم ببینم روزی چندباروتا کی باید بدم ممنون
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۰ماهو۱۵روزشه خیلی آب دهنش میادهمش جلوسینش خیس میشه علت وداروش چیه ممنون

