Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- شربت تئوفیلین
سلام. ببخشید درسته که شربت تئوفیلین جی باعث تشنج میشه؟ تو عوارض دارو اینطوری نوشته شده
- کوتاهی قد
باسلام آقای دکترخسته نباشین من پسری دارم ۷ساله ک قدش خیلی کوتاهه وزنشم کمه ولی خیلی ناراحتم براقدش ازبچگی هم کلیییی شربت ویتامین وتقویتی گرفتم اصلاااافایده نداشت میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم خداخیرتون بده
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- چسپندگی
سلام دختر من 2 ساله هست و چسبندگی شدید داره الان 2 روزه دستشویی نکرده. و میگه دستشویی ندارم. نه داخل دستشویی میره هر وقت هم پوشک میشه میگه ندارم به نظر شما چکار کنم؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یک هفته سرما خورده همش سرفه خلط دار داره دکتر هم رفته دارو انتی بیوتیک هم خورده ولی هنوز سرفه خلط دار داره الان بهتره ولی سرفه داره هر چی دارو گیاهی هم بوده دادم دیگه نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- سرماخوردگی کودک ۳/۵ماهه
کودک ۳/۵ماهه ب وزن ۵ کیلو ک از دیروز سرماخورده و فاویسم دارد
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- کم خونی
سلام ...خسته نباشید دختر من ۳سالشه...آزمایش خون دادیم میخواستم ببینم با این مشخصات ازمایش آیا کم خونی داره W.B.C 9.4 R.B.C 4.75 HEMOGLOBIN 12.3 HEMATOCRIT 37.5 M.C.V 78.9 M.C.H 25.9 M.C.H.C 32.8 PLATELETES 292 RDW 13.4
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین رو هرچند ساعت چند سی سی به بچه چهارونیم ساله بدیم مرسی
- واکسن
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام چند بخیر، دخترم ۵ سالشه و تاب شدید داشت بعد از مصرف دارو طبق دستور پزشک،الان بعد از گذشت ۴ روز حالش بهتره ، ولی سرفه های خلط دار امونش رو بریده و نمیتونه بخوابه ، چی بهش بدم بهتره ؟
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون

