Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- اسهال سبز نوزاد
سلام من نوزاد دوماهه ونیم دارم بهش دوروز مولتی ویتامین دادم اسهال گرفت دیگه قطره رو بهش ندادم الان یک هفته است اسهال قطع نشده بیشتر ابکی هم شده البته خودم هم پودر ملین برای یبوست استفاده میکنم
- شیرکمکی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید من پسرم تازه وارد 7 ماهش شده، شیر خودمو میدادم تا الان، یکی دو هفته ای هس بهش فرنی و حریره و سوپ و میوه و اینا میدم شیرم کم شده کافی نیس شیرخشک گرفتم نخورد اصلا میخواستم ببینم میتونم شیر پاستوریزه بدم بهش؟ آخه امتحانی یکم ریختم تو شیشه شیرش اونو خورد ولی شیرخشک اصلا نمیخوره
- ترشح ریه
باعرض سلام وخسته نباشید دخترم دیروز ب دنیا آمد و سزارین شده تو هفته38 الان میگن ترشح ریه دفع نمیشه از دیشب بستری چکار باید انجام بدم آقای دکتر
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم با وزن ۲۴۰۰ تا یک سالگی شیر خشک اپتامیل میخورد الان یک سال چند روزش هست دیگه شیر خشک نمیدم شیر محلی گاو میدم وزنش هم ۸کیلو هست اشکالی داره غذا همروزی سه وعده میخورد
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- حساسیت
سلام نوزاد ده ماهه من ازمایش کالپروتکتین داده شده ۵۵۲ ایا خطرناکه یا با اوزنیوم ۲۰ خوب میشه تاکی ادامه دارد ممنون میشم پاسخ بفرمایید
- سردی دست و پای نوزاد
سلام اقای دکتر علت سرد بودن دست و پای نوزاد دوماهه چیه؟
- بی حالی واستفرغ
سلام خسته نباشید یه نوزاد یه ماهه دارم ۲۴هستش که زیاد استفراغ میکنه وبی حاله ،ممکنه ازمسمومیت باشه ؟
- جای گزین شیرخشک آپتامیل پپتی ۲
جای گزین شیر خشک پپتی ۲
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟
- بلعیدن
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دخترم پنج ماهه و بیست و سه روز دارد از اول پنج ماهگی بهش غذای کمکی میدهم ولی بلعیدن بلد نیست همه غذا و آب را بیرون می ریزد آیا این طبیعی است
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام دکتر عزیز پسر ۴ماهه ای دارم که به تازگی صبح ها پاهاش و میبره بالا محکم میاره پایین میکوبه زمین یعنی تو خواب این کار و انجام میده ایا مشکلی داره؟؟؟
- کم بودن شیر مادر
سلام دختر نوزاد ۲۵ روزه دارم احساس میکنم شیر مادر نوزادم را سیر نمیکند چکار کنم شما با شیر خشک دادن موافق هستید چه نوع شیر خشکی مناسب الان نوزاد من است ممنون
- شیرخشک بیومیل
سلام آیا شیرخشک چربتر باعث وزنگیری بهتر و بیشتر نوزاد میشه؟؟مثلا ایزومیل چرب نیست ولی بیومیل سوی خیلی چربه

