Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیربالا اوردن
- بزرگی سر نوزاد
دختر بچه که وارد سن ده ماهگی شده است. دور سرش در بدو تولد ۳۷ سانت بوده و الان که ۵ روز از ۹ ماهگی ان گذشته دور سر ۴۸/۵ سانت میباشد. لطفا راهنمایی لازم را مبذول دارید.
- خروسک
دختر 11. ماهه ام 3 روزه که خروسک گرفته ، دکتر گفت ویروسیه ، دوشب هست که نمیتونه بخوابه ، بخاطر سرفه و خس خس سینه که احتمالا درد زیادی داره ، همش میترسم خفه بشه نتونه نفس بکشه ، خواهش میکنم کمکم کنید برا التیام گلوش چیذبعش بدم ، دکتر متخصص استامینوفن ، ستیریزین و پلارژین براش تجویز کرده
- مدفوع
سلام پسري چهارماهه دارم كه شير خشك آپتاميل و قطره آد ميخوره چند روزي هست كه در مدفوعش نخ هاي سياه رنگ ميبينم وزنش ٦٩٥٠ گرم و قدش ٦٥ و دور سر٤٢ هست يك هفته پيش واكسن چهار ماهگيش زدم ميشه علتس بفرماييد
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- آلرژی
سلام دکتر.دخترم ۷ماهشه وقبلا شیرخشک ببلاک اچ آ به خاطرآلرژی بش دادم الان دوسه هفته است شی خشک معمولی بش میدم .اطراف مقعد وناحیه تناسلی دونه های قرمز زده .کلا دوماهه خیلی بی قراره شبا زیاد ازخواب بیدارمیشه ایا این علایم نشانه حساسیت به شیره یانه.ممنون.
- سلام آقای دکتر من پسرم رو دوروز پیش بردم ختنه ولی از دیشب کمی خونریزی داره آیا مشکلی داره یا طبیعیه لطفا جوابم رو زودتر بدید نگرانم اگه خطرناکه اقدام کنم ممنون
- سرماخوردگی کودک ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید پسر ده ماهه ای دارم که حدود ۱ هفته ست آبریزش بینی داره بهش سیفکسیم ۱۰۰ با سیتریزین و کوریزان میدم بهش اما هیچ تغییری نکرده چی بهش بدم که آبریزشش قطع بشه یه خورده هم خس خس سینه داره ممنون میشم پاسخ بدین
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم
- غذا خوردن كودك ده ماهه
سلام اقای دکتر کودک 11ماهه من غذا نمیخوره فقط باشیشه میخوره باید چیکار کنم با قاشق بخوره اگه کل روزم گرسنه بمونه فقط باشیشه میخوره
- سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۴ ماهگي شو زدم مریض شده خیلی سلفه میکنه سینه اش. خسخس صدا میده چیکار کنم دکتر هم بردم دستگاه بخور گرم داده
سینه اش صدا میده شیر هم خوب نمیخوره
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- سلام خسته نباشید نوزاد69روزه دارم وهمیشه شکمش روزی 5بار گارمیکرده الانسه روزه شکمش کار نمیکنه میخاستم بیینم جای نگرانی داره؟ و شکمش هم کمی سفت است.
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- نخوردن کمکی
سلامآقای دکتر برای پسرم سرلاک برنج نوشتین که شروع کنم بعدش حریره بدم .اول چند روز سرلاک رو میخورد بعد دیگه نمیخوره حریره هم دادم اولین بار خورد دیگه نمیخوره .ولی غذا دیگه یا میوه سمت دهانش میبرم دوس داره بخوره کاملا .هنوز سوپرو براش شروع نکردم اگه اینم نخورد چکارکنم .الان دقیقا ۶ ماه و یک هفته داره حدود ۳هفته میشه کمکی شروع کردیم و از یکشنبه مدفوع هم نکرده ممکنه بخاطر همین باشه؟شیرمادر ميخوره و توی شیر خوردن مشکلی نداره
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش
- استفاده ازدوزشربت
سلام وقت بخیر،بچم ۹ماهشه سرماخورده دکتراموکسی سیلین داده نمیدونم چه مقداربدم وزنش هم ۸کیلو۷۰۰هست لطفاراهنماییم کنید
- پیرو خواب شب
دخترم صدبار شب بیدار میشه گریه میکنه شیر میخاد ۱۱ ماهش سیر باشه نباشه بیدار میشه از شیر شب بگبرم
- گلو درد
سلام وقت بخیر گلوم خیلی میاره و سوز میزنه چه شربتی میتونم بخوره که بچه ام شیر میخوره مشکلی نداشته باشه دخترم ۸ماهشه

