Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالشه یک هفته پیش سرفه میکرد بهش یک هفته شربت آموکسی کلاو ۲۲۸ دادم خوب نشد یه کم تب کرد بردم متخصص کودک گفت خلط پشت حلق داره آموکسی کلاو ۳۱۲ داد الان دو روزه دارم بهش میدم علاوه بر اونها شربت گایافنزین و سیتریزینم بهش داده طرفش خوب شده ولی تبش بالای ۳۹ می ره وتو این شرایط که ویروس کرونا وارد شده میترسم تا کی باید تبش قطع بشه
- واکسن
پسرم دیروز واکسن 18 ماهگی ش پاش رو زدم وقتی اومدم خونه دیدم ابله مرغان گرفته آیا مشکلی پیش نمیاد براش
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- سوزش ادرار
دخترم سه سالش هس وقتی ادارار میکنه میگه سوزش دارم چه شربتی چه مقدار بدم ۱۵ کیلو هس؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- شربت آموکسی سیلین 125 چند سی سی باید به کودک یک ساله داد آبریزش سبز داره آیا باید همین شربت را داد
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸سالشه سینش خلط داره سرفه های خلی میگنه گلوش هم دردمیکنه چه دارویی بهش بدم.
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- تب راجعه
با سلام و خسته نباشید دخترم ۲سالشه و از یک سالگی به بعد دچار تب راجعه و ماهانه شد.یعنی هرماه تو یک روز مشخص دچارتب میشه و درکنار تب فقط اگزمای گلو داره بدون هیچ علائم دیگه.تبش با هیچ مسکنی قط نمیشه فقط شیاف دیکلوفناک برای یکی دوساعت آرومش میکنه.و تا ۴روز تب طول میکشه.آزمایشاش همه نرمال بودن.دکتر تشخیص سندرم مارشال دادن.برای پیگیری بیشتر باید چه آزمایشایی روانجام بدیم؟ ممنون
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- سرماخوردگی کودکان
سلام دختر من پنج سال و نیم هست و علایم سرماخوردگی و بیحالی داره میشه از شربت ستادین دی سی استفاده کرد؟
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- استفراغ و رفلاکس
با عرض سلام،دخترم 4 سالشه آلرژی از نوزادی داره الان چند شب شبها تو خواب استفراغ میکنه قبلش سرما خوردگی داشت علتش چیست؟ دارویی که بشه جایگزین رانیتیدین باشه چیست؟ با تشکر
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما
- درباره ی علت صدای آب در شکم کودک 10ماهه
کودک من 10 ماه است دوسه روزه خیلی بیتاب وبیقرار است دو سه روزی اسهال بود ولی الان اسهالی خوب شده ولی بیقرار و بی اشتها است و وقتی میخوابونمش احساس میکنم شمکش مثل صدای آب صدا میده مشکل از کجاست

