Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره
- سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته۳ماهشه میتونم استامینوفن یکم بدم بتونه حداقل بخوابه؟
سلام دخترم کولیکش مجدد برگشته ۳ماهشه میتونماستامینوفن کمی بدم شب بخوابه حداقل
- تب نوزاد ۸ماهه
باسلام،کودکی دارم ۸ ماهه،یه هفته است که گاهی اوقات تب میکنه و نا آرام هست؟ علت چیه؟آیا دندان در آوردن میتونه علتش باشه؟
- دل درد و زورزدن نوزاد ۲۶ روزه
- سلام پسرم 4ماهشه الان 9روز سیفیکسیم 100 میدم دوره درمانش چند روزاست واکسن نزدم گفتن باید دوره درمانش تموم بشه
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایا نوزاد من که از بدو تولد تاکنون که تازه وارد هفت ماهگی شده قطره ی اد استفاده میکرده الان هم که وارد هفت ماهگی شده میتواند اد به اضافه ی قطره ی آهن را بخورد یا حتما باید مولتی ویتامین با آهن را بخورد چون به محض استفاده از مولتی ویتامین واهن استفراغ میکند
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم
- استفراغ مکررنوزادیک ساله
- مقدارمصرف آزیترومایسین ۲۰۰برای ۸ سال
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای بچه های ۸ ساله چقدر باید باشه و هرچندساعت مصرف بشه
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- فاویسم
سلام بچه از کی معلوم میشه فاویسم داره باید آزمایش ببریم یا وقت تولد معلوم میشه
- یبوست
باسلام دخترم تا دوهفته شکمش خوب کار میکرددچار یبوست شد دکتر شیرش رو نان کامفورت کرد تا ۴۰روز روزی شکمش ۶بار همکار میکرد اما باز هم شکمش کار نمیکنه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم چکار باید کنم الان سه ماهش هست
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماه هست سرماخورده قطر پلاژن بهش میدم دو روز هست سرفه هاش بیشتر شده ممنون میشم بگید چکار کنم
- دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴۷ روزه هستش سوراخ قلب داره و فاویسم هم هستش دلدرد داشت شما گفتید قطره colicezبدم گرفتم و دادم خیلی بهتر شده دوتا سوال چند ساعته باید بدم و اینکه اون قطره بایو لاکت رو هم هرشب پنج قطره میدم بهش بدم یا قطع کنم و همینطور شربت دومتیدون رو هم بدم یا قطع کنم و اینکه قطره و پماد چشم رو گفتید زدم عفونت کمتر شده فقط التهاب زیاد داره و یک چشمش کوچیکتر شده نیازه به چشم پزشک نشون بدم یا این دارو رو ادامه بدم
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- تب
نوزاده دو ساله ای دارم که در ناحیه سر و گردن و کمر تب کرده، علتش چی میتونه باشه اقای دکتر و چکاری براش انجام بدم؟ دارو نیاز هست بدم؟
- یبوست
با سلام نوزاد پسر بیست و پنج روزه ای دارم دو روز است مدفوع نمیکند ولی ادرار کوچک میکند کمی بیقراری دارد چگونه مشکل را برطرف کنم از شیرمادر تغذیه میکند
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟

