Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- فيبروزكستيك
سلام . نوزاد دو روزه من با اتساع شكم بدنيا اومد روز ٢ وم عملش كردن براي انسداد روده ومشكل ايلئوس مكونيوم داشت. ميدونم ايلئوس مكونيوم در مريضايي كه مشكل ژني فيبروز كيستيك دارن رخ ميده . ميخاستم بدونم الان بچه من فيبروز كيستيك هست يا ممكنه ايلئوس دلايل ديگه اي هم داشته باشه ؟دكترش ميگه احتمال زياد همونه ولي بايد واستيم تا ٢ ماهگي تست عرق بده
- گردن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم چهار ماه و بیست وچهار روزه است وقتی بغلم بنشونمش گردن رو به پایین نگاه میکنه اگه صداش بکنیم راست نگه میداره ولی همش پایین رو نگاه میکنه دد حالت دمر هم گردنش رو بالا میاره گردنش کامل سفت نشده بعضی وقتا درست نگه نمیداره آیا مشکل داره
- mct oil
سلام اقای دکترمن به دخترم mct oil میدم ک دونیم سی سی تو شیرش میریزم میخواستم ببینم روزی چندباروتا کی باید بدم ممنون
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- مدفوع نکردن
- کولیک
باسلام خسته نباشید نوزاد دوماهه ام کولیک داره باتجویز پزشک از قطره کولیکیز.دایمیتیکون.ایزی کول.پدی لاکت.کولیکید.اهورا نی نی.گل گریپ وکارمینت استفاده کردیم هیچ کدام تاثیری نداشته یه لحظه هم اروم نمیشه همش درحال زور زدنه اروغشوهم میگیرم تاسه چهارتا اروغ نزنه روزمین نمیزارمش شکمش هم خوب کارمیکنه.شیرخشک بیومیل میخوره.ازدلدرد حتی نمیتونه بخوابه توخواب هم زور میزنه دیگه نمیدونیم چیکارکنیم.ممنون
- سلام
ببخشید آقای دکتر پسرم ۴۰ روزشه نفخ شدید داره بیشتر قطره ها وشربت های خانواده میکسچر وکولیک رو امتحان کردیم جواب نداد چ راهی پیشنهاد می کنید؟
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت سال نو میخواستم بدونم اگر نوزادی در سی روزگی تی اس اچ 9 داشته باشدو بعد از دوماه و نیم قرص خوردن یعنی در سه ماه و نیمگی تی اس اچ بشود 2 و تی 4 هم بشود 10 و از نظر قد و وزن و دور سر هم نرمال باشد میتوان به تدریج قرص قطع شود یا باید تا پایان سه سالگی قرص بخورد؟ با تشکر
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- تب.شیرخشک
- تب
اقای دکتر سلام خسته نباشید امیر عباس یهو تب کرد و لجبازی میکنه استامینوفن و قطره بینی و ستریزین میدم بش میتونم بش ازیترومایسین بدم بش
- سرفه نوزاد
نوزادام سه ماهه یکی دوهفتس نه تب داره نه آبریزش ونه علامت دیگه ای از سرما خوردگی ولی سرفه وادسه پشت سر هم میکنه بهش دارو چی بدم
- تب
فرزند پسر یکساله من سه روز است تب دارد درجه ۳۸ میرود اما دست و پاهایش سرد است فقط شکم و زیر بغلش تب دارد میخواهم بدانم به چه علت اینگونه است.
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- میزان قطره پاراکید
برای نوزاد چهار ماهه با وزن ۷کیلو چند میلی با قطره چکان بدم
- گردن
با سلام دختر من ۱ ساله است از ۳ ماهگی احساس کردم گردنش را کج میگیره چند تا متخصص بردم هرکدام یه نظر دادن که متفاوت بود در ۹ ماهگی پیش فوق تخصص ارتوپدی کودکان آقای دکتر تحریریان در اصفهان بردم ایشون معاینه کردند و گفتند مشکلی نداره ولی مداوم میبینم که دوست داره به سمت راست گردنش را کج بگیره اما گاهی صاف و گاهی به سمت چپ میگیره که خیلی این شکل کم اتفاق می افته می خواستم بدونم آیا ممکن عادت به کج گرفتن پیدا کرده باشه . با تشکر از شما

