Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- ختنه
سلام پسرم دوماهشه دو روزه ختنه کردیم روزی چند بار تو آب و صابون بزارمش ؟
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- زرده تخم مرغ به بچه
باسلام.خسته نباشید.پسرم شش ماه و ۱۳ روزه هست.طبق نظر دکتر از سن پنج ماه و خورده ای بهش غذا میدم.فرنی و حریره بادام و سوپ و سرلاک و پوره هویج و سیب دادم بهش تا الان.میخواستم بدونم الان میتونم بهش زرده تخم مرغ بدم؟
- آب دهان نوزاد
سلام وقت بخیر .فرزند دختر من سه ماه و بیست روزش هست.از دوماهگی آب دهانش زیاد میریزد و و کف میکند حتی یکی دو مرتبه ازتجمع آب دهان بر روی لب و قورت دادن حالت خفگی بهش دست داد،میخواستم بدونم علت آب دهان نوزاد چیست و آیا درمانی دارد یا برطرف میشود به مرور.سپاس
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- سلام من نوزاد7ماهه دارم میتونم بهش خاویاوربدم
خاویاربرای نوزاد 7ماهه
- تیرویید
با عرض سلام و خسته نباشد نوزاد من در غربالگری تیروئید روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که گفتن باید تکرار بشه و در روز دهم تولد تی اس اچ 3ویک دهم داشت که گفتن طبیعیه من خودم در 29روزکی نورادم ازش آزمایش وریدی تیروئید گرفتم که تی اس اچ شد 8.09 و تی4 شد 7.66 که هردو هم در رنج نرمال آزمایشگاه معتبر بودن که برای هر دو مورد تا 16 طبیعی بود میخواستم بدونم آیا نوزادم کم کاری تیروئید داره و نیاز به درمان دارد؟ با تشکر و سلام مجدد سوال را پرسیده بودم محبت کردین باسه دادین که درصورت تداوم یبوست و سایر علائم کم کاری تیروئید دوباره آزمایش را تکرار کنیم نوزاد من تا حالا یبوست نداشته و هیچ یک از علائم کم کاری را هم نداره نتیجه ازمایش بنظر شما کم کاری تیروئید رانشان میدهد یا طبیعی است؟ باتشکر
- عفونت ادرار
سلام آقاي دكتر براي اينكه دخترم هيچوقت عفونت ادرار نداشته باشه چه كاري لازمه انجام داد آيا عوض كردن پوشك بعداز هر ادرارش مانع ميشه حساس شدم روزي ٧ دفعه پوشكش رو عوض ميكنم
- واکسن
سلام من دخترم ۶ماهشه باید واکسنشا برنم یکمی سرفه میکنه چشماش قی کرده اشکال داره بزنم
- سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهه است.سرفه میکنه خس خس میکن.شربت اهورا میدم ولی خوب نمیشه .یک هفتست
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- مصرف دارودرشیردهی
سلام اقای دکترببخشیدخواستم بدونم اگه مادرداروبرامعده مصرف کنه روی نوزادتاثیرداره یانه؟؟
- اسپاسم شیر خواران تشنج
پسر چهار ماهه دارم که دچار یک بیماری مغزی اسپاسم شیر خواران شده هشت روز ارومیه بودیم دکتر نوار مغزو ام ارا خواست گفت که این یک نوع تشنج هست اسپاسم شیر خواران هست گفت که مغزش یکم پیچیده هست رشت نکرده خوب
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- شیرمادر
سلام دکتر دخترم 2ماه و نیمشه تا الان بهش شیر خشک دادم شیر خودمو نمیخورد الان سینه رو میگیره ولی دیگه شیر نمیاد کپسول شیر افزا خریدم چ راهکاری برای اومدن شیر دارید؟
- مصرف زینک
سلام من دخترم وزنش خیلی کم بود موقع به دنیا اومدن الان که ۳ماهشه وزنش خوبه اما قدش رومنحنی رشد نرفته میتونم از زینک استفاده کنم وچقدر درروز
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- خشکی مقعد
سلام و عرض ادب نوزاد سه ماه من از حدود دوماه پیش جوشهای ریزی جلوی مقعد دارد که برجسته و خشک هستند لطفا راهنمایی بفرمایید

