Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- خارش سر و صورت و عرق سرو
- پسرم ۱۰سالش هس برای عفونت گلو وتشرحات عفونی بینی شربت رو چقدر استفاده کنم
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشید آقای دکار پسر ۱۵ کیلو ۴ ساله دارم چندروزه سرفه داره اسپری سالباتومل میزنم و پلارژین میدم . نئوتادین بهتره یا سیتریزین؟
- شربت
سلام آقاي دکتر شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چند سيسي بدم؟؟که مقدار آهن و ويتامين د کم نباشه
- حساسیت
باعرض سلام خدمت آقای دکتر بدن کودک من قبلا جوشهای ریز قرمزی داشت هفته پیش مریض شد آنتی بیوتیک(آموکسی کلاو)چند روز استفاده کرد بعد از قطع دارو همون جوشهای ریز برآمده تر شد کل بدنش رو گرفت قبلا فقط رو بازو وساق پا بود آیا امکان دارد بخاطر مصرف آنتی بیوتیک باشد
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- مقدار مصرف سفکسیم 200 در کودک 6ساله
سلام پسرم را باتب و سرفه دکتر بردم براش قرص سفیکسیم 200 هر12 ساعت یکی تجویز کردن برای سن 7 سال این دز زیاد نیست؟
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم
- سرفه
سلام دکتر خسته نباشید پسرم دهدروزه سرما خورده اما چهار روزه سرفه های شدید پشت سرهم داره ونفس کشیدن براش سخت میشه موقع سرفه کردن گاهی هم خلط بالامیاره پسرم 2/5 هست
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- باد فتق
سلام من نوزادم ۴۲ روزشه و دچار باد فتق شده است به نظر شما باید عمل کنیم یا بعد از یکسالگی عملش انجام شود و نوزاد من داعما زور میزند در حدی که صورتش کبود میشود بعد از عمل این حالت رفع میشود
- یبوست کودک ۱۵ ماهه
سلام خسته نباشید کودکم از ۸ ماهگی با تجویز پزشک نئوزینک مصرف میکنه الان ۱۵ ماهه هست ودچار یبوست شده آیا به خاطر نئوزینکه یانه؟آهن لیپوزوفر میخوره چون ذخیره آهنش پایین بود الان ۳ ماهه ۳ سی سی میخوره .مولتی ویتامین هم روزی ۱ سی سی میخوره . دکتر خودش ایران نبود دکتر دیگه ای بردم گفت فعلا آهن همون ۳ سی سی رو بده و پودر پیدرولاکس تجویز کرد و گفت زینک رو ادامه بده ۲ روزه پودر رو میخوره ولی هنوز مدفوع که میکنه شکل سنگهای ریزه و سیاه رنگ کمی هم موقع مدفوع زور میزنه همیشه غذاهای نرم میدم و روغن زیتون هم میریزم داخل غذاهاش الان ۲ هفته است اینطور شده لطفا راهنماییم کنید
- خلط گلو
سلام آقای دکتر بچه 9 ماهه دارم دوروز پیش ابریزش بینی داشت دکتر بردم قطره بینی و شربت لوراتادین داد و کفت سرماخوردگی خیلی ضعیفه . الان آبریزشش خوب شده فقط سرفه هاش بعصی وقتها خلطیه آیا باید شربت خاصی استفاده کنه ؟
- شربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیردخترم 3سالش شربت آزیترومایسین بهش دادم برای عفونت دندونش الان دوشب ریزش موغیرطبیعی داره نگرانم امکان داره مال شربت باشه ممنون
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد

