پیش دو تا دکتر بردم یکی دارو سفالکسیم و کتوتیفن و سیتریزین داد و جوابگو نبود
دکتر بعدی شربت پلاژین را داد و سه روزه مصرف میکنه و سرفه ها ادامه دارد چیکار کنم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیسکویت
سلام خسته نباشید آقای دکتر ، بیسکویت مادر و شما فرمودین بیسکویت سلامت بهش میدم بالا میاره بیسکویت دیگه ای هست که بگیرم پسرم نزدیک ۱۰ ماهش هست .
- دندان
باسلامپسر دو نیم ساله ای دارم ۱۶ تا دندان داره به نظرشما کمنیست البته خیلی دیر دنداتن دراورد الانم چند ماهی میسه دیگه دندان در نیاورده
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
سلام من پسرم ۳ماه ونیمشه ب دلیل عفونت ادرای ک منجرب عفونت کلیه شده دکترشربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکردن هر۱۲ساعت ۲سی سی تا۷روز میخاستم بدونم مشکل نداره
- سلام وقت بخیر دخترم ۱۹ماهه مدام تب میکنه بستریش کردم دوبار فتق ناف هم داره ممکن هم تبش از نافش باشه ممنون
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه
- قرص پوریک اسید وتاثیر انبر نوزاد
با سلام. نوزاد نه ونیم ماهه دارم وقرص پوریک سیدال مصرف کردم برای نوزاد مسکلی ندارد البته اولین قرص هست آیا باید شیر دهی رامتوقف کنم چه کنم؟
- دانه های ریز روی صورت
سلام خسته نباشید...پسرم الان حدود چهارروز که دانه های ریز روی صورت فقط ناحیه لب تا بینی میزنه و داخل دهان روی زبونش هم زخم شده دکتر بردم گفتن که نیستات بهش بدم ولی هنوز بهتر نشده بدتر شده وروی کام قسمت بالا زبانش زخم شده میشه بگین که چیکار باید انجام بدم ایا اون بدترش کرده اخه سرفه هم میکنه ممنونم لطفا راهنمایم کنید باسپاس
- نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر من و همسرم سرما خوردیم ولی دختر 10 ماهه دارم که خداروشکر فعلا حالش خوبه دارویی هست که بهش بدم پیشگیری کنه از سرما خوردگیه دخترم؟ ممنون میشم از راهنمایی تون
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- قارچ پوستی
با سلام،نوزادی چهارو نیم ماهه دارم که دچار جوش های قرمز در ناحیه پوشک شده و دختر تشخیص قارچ داد و پماد تجویز کردن اما بعد از ی روز استفاده از پماد جوش ها پیشرفت کرده و به بالای ناف رسیده،ایا نیاز به تعویض پماد هست؟
- تب
سلام آقای دکتر پسرم تو یکماه دوبار این ویروس جدید را گرفته که گلو درد و تب داشته سه روز تب داشت و شربت کوآموکسی کلاو خورد بهتر شد و بعد از یک هفته دوباره تب و گلو درد و گرفتگی بینی دارد چکار کنم همش این ویروسه میره وبرمیگرده چه داروی بدم از دو روز قبل عید تا حالا همش مریض هست وتا حالا چهار نوع چرک خشکن خورده چی داروی بهش بدم واینکه چکار کنم مریض نشه آنقدر زود
- سرماخوردگی و سرفه مکرر
با سلام پسرم ۳/۵ ساله وزن ۱۶ هست سرما خورده بود سرفه شدید داشت دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول داد تموم کردیم و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ زدیم و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس و اپیراندکس استفاده کردیم و شربت زادتین و سیتریزین داد شربت ها تموم شد و پسرم خوب شد دیگه سرفه نکرد و اسپری کاتوسین پلاس رو همچنان ادامه میدادیم الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دارش شروع شده من چیکار کنم خوب میشه دوباره شروع میشه لطفا راهنمایی کنید آقای دکتر دوباره کواموکسی کلاو بدم یا نه؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- تورم و عفونت واکسن اولیه نوزاد
با سلام و احترام جای واکسن نوزاد که در هفته اول تولد زده شده، بعد از گذشت 47 روز دچار التهاب و تورم شده شبیه دمل بزرگ و چرکی. سوال دیگر اینکه نوزاد دچار بیخوابی و کم خوابی شبانه میباشد که با دادن قطره کولکز مشکل برطرف نشد و پس از آن با دادن شربت گریپ میکسچر حالا دچار رفلاکس شده و کم خوابی او بیشتر شده(در حد 15 تا 20 دقیقه خواب مداوم) لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر فراوان
- کار کردن شکم نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد سی روزه دارن. از بیست روزگی وقتی شکمش کار میکنه دفعش همراه با صدای زیاده خیلی زیاده صداش انگار باد شکم سدید ادم بزرگه. اسهالم نیست . هر روز یا یک روز در میان هم شکمش کار میکنه. کمکی و شیر خودمو میدم. آیا این صداها طبیعیه؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام واکسن ۲۸ ماهگی با ۷ماه تاخیر میشه زد مشکلی پیش نمیاد
- قطره پدی لاکت
دختر ۴ماهش هست به خاطر ورم کلیه شبی ۲،۵ سی سی انتی بیوتیک میخوره. اشتهایی خیلی کم شده هر ماه یک کیلو اضافه میکرد ولی الان نیم کیلو اضاف کرده. گاهی اوقات آب دهنش رو دور دهنش میاره و قورت نمیده و استفراغ میاد تو دهنش بعد قورت میده . نیاز هست پدی لاکت بدم؟ تو یک ماهگی هم پدی لاکت مصرف میکرد خیلی خوب بود البته خودم خیلی ترش میکنم
- الرژی
سلام پسرم 11ماهشه آلرژی ب لبنیات داره ترکی میتونم بهش لبنیات بدم
- سلام اقای دکتر پسر من 8 سالشه علت زردی دست پاش چیه

