Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اثر دارو
سلام پسر ده ماهه دارم به علت سردرد در روز یه قرص ایبوپروفن ودو عدد قرص نوافن مصرف کردم و به نوزادان شیرمیدم آره برای نوزادان ضرر دارد موقع خواب خیلی بی قرار میکند و آرام و قرار ندارد اثر دارو است چه باید کنم
- تکرر ادرار
سلام نوزاد م قد ووزنش نرماله اما ادرارش زیاده بعد از هربار شیر خوردن حتما ادرار میکنه یا ممکنه در یک ساعت چند بار ادرار کنه .این طبیعیه؟
- استفراغ نوزاد۱۲ماهه
دخترم ۱۲ماهشه درعرض نیم ساعت دوباربالا آورده مشکلش چیه چیکارکنم نگرانم
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- اسهال
سلام من دخترم ۳ ماهو یک هفتشه چن روزیه که اسهال داره تا به امروز تو مدفوعش رگه های خونی دیدم باید چیکار کنم
- خس خس
درود وقت بخیر دکتر عزیز دخترم ۶ماهش تموم شده امروز متوجه شدم سینش خس خس میکنه بینی هم گرفته چه دارویی تجویز میکنید؟
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- وزن نگرفتن نوزاد
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- تایلانول
سلام خسته نباشید نوزاد پسر فادیسم دارم برای واکسن چهار ماهگی مینونم قطره تایلانول (استامینوفن)بدم مشکلی برای فاویسمش پیش نمیاد
- باقالی
با سلام. پسر من روز سوم بعد از دنیا امادن ازمایش غربالگری داد که مشکلی نبود. ایا امکان دارد بعدا هم دچار بیماری باقالی شود؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دکتر جان.دختر پنجاه و چهار روزه ای دارم که یبوست گرفته و هربار چهار روز پنج روز دفع ادرار ندارم و با وارد کردن گوش پاک کن روغن زیتونی شده به مقعدش کمکش میکنم تا دفع مدفوع داشته باشه اما تکرار این کار رو دوست ندارم .آیا این یبوست خطر سازه .یا اینکه برای دفع مدفوع صبوری کنم؟
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟
- جوش سر
سلام پسرم ۵ماهشه روی سرش خیلی جوش میزنه بعدچندروز هم خشک میشه زود به زود هم حموم میبرم درحدیه که دائم سرشو میخارونه اما نمیدونم از چیه لطفا راهنماییم کنید
- بیماری پوستی
سلام مدت یک ماه نیم به پای دختر بچه من که تقریبا حدود۱۵ ماه شه یه لکه قرمز ایجاد شده دایره شکل به قطر دوسانت که گاهی کم رنگ ویا پر رنگ میشه با عرض خسته نباشیدلطف کنید راهنمایی کنید عکس هم میفرستم از لکه ایجاد شده
- لرزش پای نوزاد
سلام بچه من ۳ ماه و نیمه است، از وقتی کوچیک تر بود متوجه شدم موقع شیر خوردن و خواب پاهاش میلرزه، اکثر اوقات با گرفتن متوقف میشه ولی بعضی مواقع بازم توی دستم میلرزه و به خوبی متوقف نمیشه البته خیلی کم پیش میاد و هیچ علامت دیگه ای نداره، آیا این نگران کننده است؟
- سلام کم وزنی
شوهرم میگه نمیخاد ببریم نیاز ب دکتر نداره نمیزاره نمیشه اونجور دارو تجویز کنی
- آموکسی سیلین
سلام اقای دکتر سرما خوردم میتونم آموکسی سیلین واستامینوقن بخورم به بچه شیر میدم ؟

