Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزادبیست روزه
سه روزه سرفه میکنه بیشتر وقتی شیر میخوره البته دختر بزرگترم ۸ سالش هست که جندروزه که اون هم سرفه میکنه نوزاد رو بردم دکتر میه بایدبستری بشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- بی اشتهایی
سلام . دختر یازده ماه دارم که اشتهای خیلی کمه شاید در روز سه یا چهار قاشق غذا بخوره بیشتر شیر خودم را میخوره و وزنش هم هشت کیلو و نیمه وزن تولدش چهار کیلو بوده دکتر هم بردم مولتی ویتامین داده ولی اثری نداشته
- شلام اقای دکتر دخترم یکسال و یکماهش تمومه متخصص اطفال برا وزن پایینش و قدش شربت کیدی کر و ایروفیکس نوشته ایا خوبه به نظرتون
- باسلام پسرم ۴سالشه
الان دوروزه که تب داره و گلوش میسوزه ولی عطسه و سرفه و آبریزش بینی نداره .چکار کنم
- کار نکردن شکم نوزاد ۱۵روزه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم ۱۵ روزشه الان یه روزه که شکمش کار نکرده بعضی وقتی یکم بیقراری میکنه چیکارکنم شکمش کار کنه
- سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
- کار نکردن شکم نوذاد ۷۰روزه
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر دکتر جان بچه ما دو روز به دنیا آمده خیلی عطسه میکنه
- مصرف شير اي آر
سلام وقت بخير دخترم ريفلاكسش تقريباً بهبود پيدا كرده خواستم بدونم تا كي بايد شير خشك اي آر رو ادامه بديم و در صورت جايگزيني كدام شير خشك رو پيشنهاد مي كنيد؟
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- کج شدن پشت سر
سلام پشت سر نوزاد ۱۵ ماهه من به علت بد خواباندن تو رفته و نا متقارن شده دکترش از سه ماهگی میگفت خودش خوب میشه بهتر شده ولی هنوز هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سفکس
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه یک هفته هستش ابریزش بینی سبز رنگ داره و گاهی عطسه میکنه علایمی دیگ نداره! اگ بخام شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چقد بدم؟؟
- حساسیت به پروتئین گاوی در نوزاد سه ماهه
سلام.از یک ماهگی با آزمایش مدفوع فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سه ماهه است و ۶ کیلو و نیم وزنش. رژیم غذایی رعایت میکنم شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم.پپتی جونیور دادم دل درد شدید گرفت .پپتی دادم نمیخوره حتی با مخلوط کردن شکر.الان سوالم اینه اگه همین آپتامیل اچ آ رو بدم مشکلی براش پیش میاد؟ .و قطره مولتی ویتامین گفتن ندم فقط آ د این مطلب درسته مولتی حذف بشه؟ و قطره آ د بدون طعم گفتن باید بدم به این نوع حساس استفراغ میکنه میشه طعم دار بدم؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- شربت آموکسی سیلین
مقدارونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱۵ماهه
- سلام پسر من ۱ سالشه اصلا غذا نمیخوره هرکاری میکنم ولی نمیخوره وزنش پایینه
- سرما خوردگی نوزاد 2 ماهه
سلام و وقت بخیر نوزاد دوماه دارم برا ختنه اش پنج روزی هست اموکسی سیلین دارم بش میدم الان خواهرش سرما خورد فقط عطسه بود الان نوزادمم گرفته عطسه میکنه تک سرفه برام مقدور نبست ببرمش دکتر چیکار کنم؟ممنونم
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- درددورناف وحالت تحوه وبی حالی
سلام من پسر ۸ سالشه ۴شب بیمارستان بستری بود براهمین دردشکم ودورناف اول دکترامیگفتن اپانتیسه بعد که سونو وآزمایش گرفتن گفتن که عفونت روداست ۴شب بهش سروم وانتیوبیوتیک فقط میزدن حالا گفتن ببریمشه پیشه یک دکتر متخصص البته اول هرچی میخوردبالامیاور ولی الان فلان تایک روزی هست که بالانمیارحالانمیدونم چکارکنم پیش کدوم دکتر ببرم لطفا رهنمایی کنید باتشکر
- آیا کپسول شیرافزا نوزاد رو ب اسهال میندازه

