Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- انگل
- واکسن شش سالگی
سلام وقتتون بخیر. دخترم واکسن هجده ماهگی رو که زد، خیلی خیلی اذیت شد، تبش کنترل نمیشد و تا 41 رفت تبش، حالا بنده برای واکسن شش سالگیش نگرانم، میشه واکسن شش سالگی رو توی چندمرحله ب شکل دوگانه زد؟ چون بدنش ضغیفه خیلی، نگرانم مثل واکسن هجده ماهگی بزور تبش بیاد پایین
- سرفه
دخترم ۸ سالشه سرفه در طول زمستان داره مخصوصا بعد سرماخوردگی سرفه هاش ادامه داره شبا نمیتونه بخوابه چی بهش بدم؟
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- آزمایش خون
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم6ساله است با وزن15کیلو بسیار لاغر هر هفته فقط یکبار دستشویی می رود قبلا بهتان پیام دادم فرمودید آزمایش خون و ادار و..گرفته شود آزمایش دادیم همه چیز نرمال است فقط نوشته اسوربیک اسید مثبت این به چه معناست؟
- سرفه خشک کودک
پسر ۳سالونه ماه دارم ک حدودیه هفته سرفه خشک شبانه داره
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۴ماهشه وهشت کیلو داره وخیلی دسشویی میکنه وقتی غذا نمیخوره هم دسشویی میکنه وخیلی بی اشتهایی است آیا شاید عفونت روده میشه داشته باشه
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- سلام آقای دکتر بچه ده ماه من همش بالا میاره دکتر هم بردیم حتی کار به جای رسید که نیاز به سیروم شد متخصص هم براش سیروم خوردنی داد بعد دو روز دوباره همون حالت شده هر چی میخوره بعد نیم ساعت همه رو به رنگ زرد بالا میاره لطفاً راهنمای کنین
بچم همش به رنگ زرد بالا میاره ده ماه است یک هفته میشه حتی متخصص اطفال بردیم بعد سیروم گرفتن از رگ و خوردن سروم میوهای دوباره شروع شده بالا میاره الان یک هفته شد تب نداره اسهال نیست فقط میخوره بعد نیم ساعت بالا میاره
- دندون در اوردن
سلام خسته نباشید ایا بچه تو سن هشت ماهگی دندون درمیاره و ایا تب متوسط رو به بالا میگیره و اسهال میشه

