Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاهش ادار و مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۱ ماهشه ۲ ماهه روزی دو بار ادار میکنه و بعضی وقتا ۵ یا ۶ روز یبار مدفوع میکنه ازمایش ادار گرفتیم گفتن سالمه مشکل از کجاس؟؟؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- جوش قرمزپوست نوزاد
- بهترین شیرخشک برا نوزاد سامه که وزن بگیره
- آمپول 18ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من آمپول 18ماهگی روزده الان بعد از دو سه روز اسهال شده آیا نیاز هست دکتر ببرمش؟
- سفالکسین
سلام بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو دوروره سرماخورده و تب داره ایبوپروفن و سیتریز ین میدم میخوام بدونم شربت سفالکسین هم بدم؟
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- سلام دکترببخشیرقطره بی بی کرتاچندماه به نوزادبدهیم
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- اطفال
سلام خدمت شما ،پسرم ۷ سالشه ،الان یک ماه هست ک مدام سرفه میکنه اونم سرفه های خلطی،دکتر بردم بهش شربت افاکسیم ۱۰۰ داده، سینش پخته ،قرص جویدنی مونته لو کاست هم داده ولی اصلا خوب نشده چیکار کنم،راهنمایی کنید
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- کلسیم
سلام آقای دکتر وقت شریف شما به خیر و خوشی، سال نو مبارک باشد. آقای دکتر پسرم تحت نظر شما می باشد. یک سال و یک ماه دارد. شیر خشک نان سه میخورد. آقای دکتر دوس دارم پسرم استخوان ها و دندان های سالمی داشته باشد. چون از شیر مادر که محروم بود چون من زود شیرم خشک شد. برای دریافت کلسیم چه خوراکی هایی را پیشنهاد میدهید که بهش بدم. تقریبا با بادام حریره ی بادام را بهش از شش ماهگی دادم، میشه شما هم چند تا منیع غذایی بهم معرفی کنید که سرشار از کلسیم باشد. یک دنیا ممنونم ازتون خدا همیشه پناهتون باشه
- غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- کودک جیغ جیغو
با سلام آقای دکتر. ممنون که وقتتان را برای پاسخگویی به سوالات در اختیار ما قرار میدهید. پسرم یک سال ونیمه است. مدام برای هر خواسته ای جیغ و داد میزند از موقع تولد تا حالا همیشه بد خواب بوده.همش میخواهد من کنارش باشم خیلی هم بیقرار است. ممنون میشم اگه کتاب خوبی برای تربیت و روانشناسی کودک میشناسید برایم معرفی کنید تا تهیه کنم ممنون از لطف شما
- سلام پسرم ۸ ماهشه ابریزش بینی داره یه سی سی بهش شربت ستادین دادم گفتم ببینم خطرناک نیست میترسم
- لاغری کودک پنج ساله
سلام خدمت شما جناب آقای دکتر کرم بین دخترم پنج سال و شش ماهشه با وزن ۱۸ کیلو و قد ۱۱۰ که کمبود وزن داره اما قدش خوبه خیلی دکتر تغذیه و اطفال بردم و همش ویتامین میدن که تاثیر چندانی هم نداره دخترم هم همش میل به تنقلات مغازه داره و غذا در حد ۷ یا ۸ لقمه میخوره به نظرتون چیکار کنم که وزنش بیشتر بشه و غذا بخوره ؟اگر هم ویتامینی مد نظرتون هست ممنون میشم بفرمایید وزن تولد ۳۴۰۰
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.

