Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به هیر و خوشی. پسرم دو سال و شش ماه دارد و تحت نظر شماست. الان دندون آسیاب در انتهای فک در حال بیرون زدن و رشد کردن هست، اما تمام اون ردیف پایین لثه ی اطراف دندان قرمز شده ، طوری که این قرمزی اطراف لثه تا دندون نیش هم رسیده آیا این قرمزی لثه که تا اطراف دندان نیش هم هست طبیعی است؟ مگر نه اینکه فقط باید لثه ی اطراف همان دندانی که در حال رشد هست قرمز بشه؟؟ متشکرم از پاسخدهی شما دکتر بزرگوار
- یبوست کودک ۱۵ ماهه
سلام خسته نباشید کودکم از ۸ ماهگی با تجویز پزشک نئوزینک مصرف میکنه الان ۱۵ ماهه هست ودچار یبوست شده آیا به خاطر نئوزینکه یانه؟آهن لیپوزوفر میخوره چون ذخیره آهنش پایین بود الان ۳ ماهه ۳ سی سی میخوره .مولتی ویتامین هم روزی ۱ سی سی میخوره . دکتر خودش ایران نبود دکتر دیگه ای بردم گفت فعلا آهن همون ۳ سی سی رو بده و پودر پیدرولاکس تجویز کرد و گفت زینک رو ادامه بده ۲ روزه پودر رو میخوره ولی هنوز مدفوع که میکنه شکل سنگهای ریزه و سیاه رنگ کمی هم موقع مدفوع زور میزنه همیشه غذاهای نرم میدم و روغن زیتون هم میریزم داخل غذاهاش الان ۲ هفته است اینطور شده لطفا راهنماییم کنید
- تب زیر 38 درجه و سرفه نوزاد 5 ماهه
سلام دکتر
من چند روزه سرما خوردم گلو درد دارم. نوزاد ۵ ماهه دارم که بیشتر با هاش در تماسم دو روزه بهانه گیری داره. در روز یک بار تب زیر ۳۸ درجه داره که بهش استامینوفن می دم وگاهی اوقات خیلی کم تو خواب سرفه می کنه. شما چه درمانی پیش نهاد دارین؟
تشکر
- وزنگیری
سلام دخترم هنگام تولد 3 کیلوو 150 گرم بود الان 15 ماهشه 9 کیلو 500 گرم خوراکش خوبه همه چی خوب میخوره اما وزنگیریش خوب نیست باید چکار کنم
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- بهترین متخصص چشم کودک
با سلام و احترام آقای دکتر چند سالگی دخترم رو باید ببرم چکاپ چشم واسه تنبلی و ... و یه دکتر توی رشت بهم معرفی میکنید دخترم ۳سال و هشت ماهشه
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام دکتر من پسرم دوسال ونیم هستش آزمایش چکاب دادم آزمایش مدفوع وجود اندکی مخمر را نشان داده دلیل ودرمان چیست خیلی نگرانم
- تب_کودک
پسرم یک هفته تب کرد بعد اسهال استفراغ شد یک هفته بیمارستان بستری شد بعد از دو روز از بیمارستان دوباره عود کرد دکتر بردم بهم دارو داد تا یک هفته طول کشید اما الان احساس میکنم سرش گاهی اوقات داغ میشه علت چیه هنوز بهش شربت سفکسیم میدم
- جواب ازمايش
سلام و وقت بخير خدمت شما ببخشيد خواستم بپرسم در جواب ازمايش چكاپ پسرم كه ٦ ساله هست LDL/HDL cholesterol: 1.0 eGFR : 252 نشان داده شده مربوط به چه چيزي ميباشد.
- وزنکمکودک
سلامجنابدکتر.پسرم۱۱ماهشه.وزنش۷ونیمکیلویه.اشتهابهغذاشکمه.شیرمادرمیخورهمولتیوآهنشهرروزمیدمتاثیرینداره.بهدکترمتخصصدسترسیندارممنطقهمحرومیم.امروزبراششربتزینکپلاسگرفتم.روزیچندقطرهبراشبدم؟.آیابراش مفیده؟عوارضهمدارهیانه؟.ممنونم
- تکرار سرماخوردگی سرفه شدید خلط دار
با سلام ببخشید آقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله هست سرما میخوره خوب میشه ی هفته بعد دوباره سرفه های شدید خلط دارش شروع میشه الان ۱/۵ -۲ ماهه همینجوریه دیگه دارویی نمونده مصرف نکرده باشم چیکار باید بکنم ؟امپول بتا،کواموکسی کلاو ،پردنیزلون،مترونیدازول اسپری سالبوتامول و … همه رو استفاده کردم یه هفته خوب میشه دوباره شروع میشه
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- مدفوع خلطی دختر دوساله
سلام اقای دکتر بیست روز پیش دخترم سرماخوردگی شد بردمش دکتر یه سری دارو داد یه هفته بعد دخترم حالش خوب شد اما همش میگه دلم درد میکنه و مدفوعش هم خلطی شده. شربت تقویتی میم پرتقالی و قطرهD3 هم میدم بهش علتش چی میتونه باشه؟
- بخیه بالای چشم
سلام .۱۴خرداد تاب به بالای چشم دخترم برخورد کرد ۶تا بخیه خورد ۱دانه داخل و ۵تا بیرون یک هفته بعد بخیه ها را کشیدیم الان بعد از ۱۱رپز سر بخیه ای که داخل زد از پوست زده بیرون و به پوست چسبیده میخواستم بدونم این بخیه داخل گره است و اگر مقداری از آن داخل بماند مشکلی ایجاد میکند یا باید دوباره زخم را کمی باز کرد و بیرون کشید فقط میخواهم بدانم ماندن بخیه در داخل پوستش برای صورتش و سلامتیش مشکلی ایجاد میکند یا نه. با تشکر
- زردی
سلام.ببخشید من چند وقت پیش مزاحم شدم در مورد زرد بودن رنگ پسرم که الان ۵ سال داره. رنگ ته پاش و رنگ نوک انگشتان و رنگ نوک بینیش و گوشه های لبش به زردی میزنه.دکتر گفتن ازمایش خون بدیم. دادیم ولی مشکلی نداشت. میخواستم ببینم چه کار کنیم.؟
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- دل درد
دخترم چهارساله ونیم داره دائم دل درد داره هردفعه این دل درد نیم ساعتی طول میکشه ممکنه درطول روز چند بارپیش،بیاد یه روز اصلا درد نداشته باشه دلیلش چیه؟

