Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- غذای کمکی
سلام خسته نباشی نوزاد ۵ ماه دارم ازشیر خشک تغذیه میکنه یک ماه فقط شیر مادر خورد الان شیر خشک ببلاک یک میخوره شیر به نظرم کم میخوره یعنی طبق اون چیزی که پشت شیرخشک نوشته نمیخوره هر سه ساعت سه واحد میخوره اگه زودبه زودم شیر بدم نمیخوره مولتی ویتامینم میدم ولی خیلی کم لشتها هستش واسه واکسن چهارماهگی برده بودمش وزنش ۶۳۰۰ بود موقع تولد ۳۵۰۰ بودچیکار کنم ؟
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم 4روره مدفوع نکرده و فقط بادمعده بادرد میده نگرانم.ماساژ ورزش.تحریک مقعدم کردم جواب نداده.کمک کنید
- غذا
سلام دکترپسرم تازه رفته تو۸ماهچندروزبردمش بهداشت وزنش وقدش اثلاتغییری بعدیک ماه نکرده چیکارکنم غذاهم بهش میدم لطف کنیدوراهنماییم کنیدچکارکنم؟
- کمبود آهن 2
ممنون از پاسخ گویی شما. سوال اولمبا عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ سپاس.... پاسخ شما ( میزانmcv) متاسفانه mcv برابر 70 است... مشکل کم خونی وجود دارد؟ تا چه حد خطرناک است؟؟ آیا با خوردن قطره ویتان قابل درمان است؟؟
- شیاف گلیسرین
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماه و ۲۱ روزشه ۲۰ روزه شکمش کار نکرده شیاف گلیسرین ۱ گرمی گرفتم براش کل شیاف رو استفاده کنم یا کمی ازش ببرم؟؟ ممنون
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- از شیر گرفتن کودک
دخترم ۱۹ماه و نیمه بعضیا میگن زودتر از شیر بگیر بعضیا میگن تا ۲ سال شیر بده .شیر خودمو میخوره چیکار کنم قطع کنم یا بهش شیر بدم تا ۲سال
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- ادرار سوختگی نوزاد
- در مودر انتی بیوتیک آفاکسیم
سلام وقت بخیر
ما پسرمون رو سه شنبه ختنه کردیم، اسهال گرفته و یکی از چشماش و اطرافش قرمز شده و ورم کرده
از عوارض آنتی بیوتیک آفاکسیم هست؟ دو شب دیگه مونده که ۵ شب بهش داده باشیم، چیکار کنیم؟ - زردی نوزداد
با سلام و وقت بخیر نوزاد ما ۳روزه بدنیا اومده و در بیمارستان زردی رو چک کردن و نداشت زردی ولی روز سوم صورتش زرد شد و آزمایش بردیم ععد ۷را نشان داد آزمایش گفتن نیاز به بستری نیست و دارو هم احتیاج نیست فقط باید شیر بخوره بنظر شمادعدد۷خیلی بالاست یعنی دارو نیاز نداره
- خسته نباشید بچه ام دو ماهشه فاویسم داره سرماخورده آزیترومایسین میتونم بدم بهش سرفه وآبریزش بینی داره
- مفصل
با سلام پسر ۸ ماهه با وزن ۹.۸۰۰ مدتی است موقع بغل کردن از کتفش صدای تق میاد ایا باید معاینه شه یا مشکلی نیست؟شربت ادزیر هم میخوره
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام .با عرض پوزش نوزاد ۳ ماهه دارم و متوجه شدم که کرمک یا همان انگل دارد از داروخانه شربت پیروی ساید خوراکی گرفتم دوزش چه مقدار است وزن کودک ۶ کیلو ۲۰۰ گرم است
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته
- قرمزشدن نوزاد
سلام نوزادم ۲۳ روزشه در روز چند بار یه دفعه قرمز میشه انگار میخواد زور بزنه مدفوع کنه ایا یبوست داره ؟ یا مربوط به چیز دیگه ای
- یبوست
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهشه دچار یبوسته ۱۵روزم میشه ک دفع نکنه داروها خم خیلی جواب نیستن پیدرولاکس میتونم بدم؟

