Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان جدید
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من الان ۸سالش هست بیشتر دندوناش پوسیده هستن الا دندون آسیابی بالاش هنوز نیوفتاده دندون جدید رشد کرده و از لثه از بغل یه کم زده بیرون به نظرتون خطرناکه آیا دندون پوسیده خودش میوفته و این دندون میره سر جای خودش به خاطر شرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید ویه سوال دیگه این که دندوناش تند تند عفونت میکنه چه دارویی بهش بدم عفونتشون خشک بشه؟باتشکر
- زمان
سلام وقت بخیر.بچم یک ونیم سالشه دایم براشیرخوردن بهم میچسبه..شربت آهن.مولتی ویتامین وکلسیم بهش میدم چقدرفاصله با غذا یا شیرخوردنش بایدباشه ک جذب بشن؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- کم خونی.
سلام پسرم یک ونیم سالشه توازمایشش دکترگفت کم خونی داره ولی شدیدنیست واحتمال که ژنتیک باشه هست.شبا مکمل ایروفیکس میدم دونیم سی سی.وصبح ها قرص اسیدفولیک نصفش..برا بچه قرص اسیدفولیک مضرنیست؟
- عوض کردن شیر خشک کودک
سلام وقت بخیر ..پسرم ک یک و نیم سالشه همش شیر خشک ببلاک استفاده میکرد الان چون تو شهرمون پیدا نمیشه یه روزه دارم بهش ابتامیل ۳میدم ولی خیلی بی رمق و بی حاله و فقط میخواد بخوابه به نظر شما از عوارض تغییر شیر خشکه یا مشکل دیگه ای داره ؟؟
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- مقدارمصرف شربت ازیترومابسین۲۰۰
سلام ،پسرم رو بردم پیش پزشک وگفتن روزی۷ccمنتهی وزن پسر من۱۹کیلوهست وفک میکنم این مقدار زیاد هست چون سری قبل گفتن روز اول ۵ccواز روز بعد ۳/۵cc
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام دکتربهم گفت یکی دوتا دونه نمک صبح ویکی دوتاشب بریزم روناف دخترم قبلاً ترشح میشوند ولی اعلان نداره ازکجا بفهمم که خوب شده
- اموکسیسیلین
سلاموقتبخیر شربتآموکسیسیلینبراپسرم20ماهههستوزنش10کیلو چقدربایدبدم
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- سوختگی براثراسهال
سوختگی درکودکان براثر اسهال
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- غده
باسلام پسرم ۳سالشه هفته پیش سرما خورد الان پشت گوش چپش به اندازه عدسی دست میزنم هست به نظر شما غده لنفاویه یا خطرناکه؟
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- لاغری فرزند ۷ ساله
سلام خوبید خسته نباشید یه فرزند دارم ۷ساله وزن ۱۶ کیلو از لحاظ اشتها خوبه همه چی میخوره ولی خیلی لاغر هست تحرک بدنی زیاد هم داره خیلی شیطونه میخواستم یه راهنمایی کنید ببینم بخاطر وزن اضاف کنه یه خورده سرحال بشه چی بهش بدم

