Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد تغذیه کودک
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- علتزیادآفتزدندهانکودکچهارسالهچیهآیادرمانیاداروییبرارفعآفتوجودداره؟
آیادرمانیاداروییبرایرفعآفتوجوددارهآخهماهیدوباردهنشآفتمیزنهمخصوصاوقتیکهسرماخوردگیداره
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- اسهال کودک
سلام دکتر جان وقت بخیر پسرم دو سال و نیم و یازده و نیم کیلو هست از بعدازظهر اسهال داره پنج شش بار شکمش کار کرده و انگار رفلکس داره با بوی بد لثه هاش سفید شده جای دندان اسیاب ایا دلیل دراوردن دندان هست؟چیکار کنم نگران شدم
- نفخ شکم
سلام پسرم اروین پیش شما پرونده داره ، هر چند وقت برای روتین میارم پیش شما،، الان ک مطب تون بسته ست شما فرمودین ک بعد عید تشریف میارین ،، پسرم بعد غذا دل پیچه میگیره چون خیلی جست وخیز داره ومتاسفانه غذا نمی جوه میشه تا بعد عید ک شما بیاین یه شربتی واسم تجویز کنین؟؟ دوسال و هشت ماهشه و وزنش ۱۴ ونیم کلو هست ،، مرسی
- طریقه مصرف شربت ستادین دی بی برای کودکان دوسال به بالا
باسلام آقای دکتر میخواستم در رابطه با طریقه مصرف شربت ستادین برای کودک سه سال ونیم بپرسم درضمن این شربت برای آبریزش بینی موثر است باتشکر
- سابقه رفلاکس
سلام وقت بخیر دخترم در نوزادی رفلاکس شدید داشت نکسیوم مصرف می کرد الان ۱۲ماهه نکشیوم مدتی است که قط کردم علامت خاصی نمی بینم فقط در بیداری شیر نمی خوره و کم اشتها و وزن گیری خیلی کندی داره به نظر شما قط کردن داروش درست بوده ؟
- عرق دست وکف پا
سلام خسته نباشید اقای دکتر، ببخشید پسرم هشت سالشه کف دستش همیشه خیس عرقه، خواستم دلیلش رو بدونم، ممنونم
- حرف نزدن کودکم
سلام ،دختر۳ ساله ای دارم که زیاد حرف نمی زنه شاید کل کلماتی که بتونه بگه ۲۰ عدد باشه جمله بندی هم درحد ۲ کلمه مثل آب بده میتونه بگه راهنماییم کنید بگید باید کجا برم وچکار کنم البته از نظر شنوایی مشکلی نداره وتوی شنوایی سنجی هایی که در نوزادی بردمش هیچ گونه مشکلی نداشته خیلی ناراحت حرف نزدنش هستم چکار کنم؟؟
- اضاف وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲۶اسفند تشنج کرد بیمارستان ۱۷شهریور بستری بود تا ۳فروردین موقع بستری ۱۳ کیلو بود .قرص فنوباربیتال میخورد تا ۱۴فروردین بعدش دکتر امین زاده قطع کردن.۲۴ فروردین هم یکساله شد بردم برای واکسن وزنش ۱۴.۳۰۰ شده بود.قدش ۸۰ ۶ماهگی اومده بودم پیشتون ویزیت وزنش ۹۴۰۰ بود قدش ۶۸. اینکه توی فروردین ۱کیلو اضافه شده بخاطر داروهایی هست که گرفته؟شیر مادر ميخوره و غذا کلا شیرخشکی هم نبوده.
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- خواب کودک….
سلام آقای دکتر ببخشید پسری دو ساله دارم از وقتی بدنیا اومده خیلی به سختی میخوابه یعنی با خوابش مقاومت میکنه هر بار میخواد بخوابه دو سه ساعت طول میکشه تا بخوابه خواهش میکنم راهنمایی کنین که علتش چی میتونه باشه واقعا دیگه خسته شدم .
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
سلام ناخون های دست و پا دخترم دونه ب دونه دارن بلند میشن میخاستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- سلام اقای دکتر دخترم یکسال و نیم هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- سلام بچم 5 و نیمشه از دیشب تب دارع صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فاراموکس بی دی داده هنوز تب داره شیاف زدم باز تبش 40 چیکار کنم
سلام بچم 5.5 سالشه از دیشب تب داره صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فراموکس بی دی داد ولی هنوز تب داره الان 40,بود شیاف زدم ولی هنوز نیومده پایین چیکار کنم
- پوسته زبر
سلام جناب دکتر. خدا قوت.. پسرم 22 ماهشه و اخیرا متوجه شدم که انگشت شست پاش دچار پوسته های زبر و خشک شده پ(قسمت پشتش که روی زمین میزاره. و کمی هم کف پاهاش) البته خودم هم دچار خشکی شدید پوست پا هستم دکتر عمومی برای پای پسرم گفت پماد تریامیسینیلیون بزنم... گفتم با شما هم مشورت کنم ببینم تجویز شما چیه؟ یک دنیا ممنونم ازتون
- سلام ببخشید آقای دکتر دخت بچه ای ۷ماه دارم که دو سه روزی هست که سرفه میکند ولی از دیشب سرش داغ هست ولی دست هایش کرم وپاهاش سرد هست شکمش هم دو سه بار کار کرده بی تابی دارد علت در چیست

