سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
ابله مرغان
by | 08/01/2024
by | 08/01/2024
Please login or Register to submit your answer
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
سلام آقای دکتر عزیز پسر ۶ ساله دارم شربت لیکوآپ بدم خوبه یانه چند مدت بدم؟ و اینکه با ایمونیس در یک روز میتونم بدم هر هر کدام رو در یک دوره مجزا استفاده کنم؟
سلام آقای دکتر پسرم یکساله هست ازصبح عطسه زیاد وسرفه تکی داره چی بدم بهش
سلام آقای دکتر کودک ۲ ماهم کلا در طول ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخوابه اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا
با سلام پسرم یکسال و پنج ماهشه از بدو تولدبدلیل حساسیت شدید به پروتئین گاوی شیرخشک بیومیل سوی استفاده کرده،حالا میخوام بدونم آیا اشکال نداره این شیرو تا ۲سال بخوره؟اخه این شیرلبنیات نداره میترسم کلسیم بدنش تامین نشه اخه الان یکسال و پنج ماهشه فقط ۵تا دندون داره ،میشه تو این سن عوضش کنم با شیری که لبنیات داره یا نه بدنش به بیومیل سوی عادت کرده دیگه نمیشه عوضش کرد
سلام وقت بخیر کودک دو ساله س روزه دچار تب و حالت تهوع امروز حالت استفراغ شدید شده دلیلش چیست لطفا توضیح بدهید
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
سلام دکتر خسته نباشید وقتتون بخیر ایاعصب کشی در دوران شیر دهی ضرری واسه بچه نداره؟شب دندونمو عصب کشی کردم فکر کنم موادی که دندونمو پر کردم باهاش رفت تو معدم، دو سه ساعت بعدش بهش شیر دادم و شب تو خواب هم چند بار شیر خورد آیا ضرر نداره واسه بچه؟استرس دارم یه کم .ممنون
سلام وقت بخیر. پسر ۶ ساله دارم با وزن ۱۶ کیلو. آلرژی داره و لوزه هم داره که دیدید فرمودید فعلا نیاز به عمل نداره. وزنش کمه؟ برای وزن گیری چی میتونم بهش بدم؟
سلام من یک پسر سه ساله دارم و متوجه شدم ک مقداری کرم ضد افتاب کودک ک مال خودش بوده رو خورده هرچقدرم ازش سوال پرسیدم میگه یکم خوردم ایا خطرناکه بهش اب یا شیر بدم بخوره؟؟
سلام اقای دکتر دخترم تبش قطع نمیشد بردمش دوباره دکتر معاینه کرد گفت که ته حلقش عفونت داره شربت سفیکسیم داده که ۱۲ساعت ۴سی سی بهش بدم ایا این اندازه خوبه یا باید ۵سی سی بهش بدم ممنون که منو از تو شک در بیارین خدا خیرتون بده
سلام
دخترم ده ماهه است و وزنش تقریبا ۸ کیلوهست. قطره آدزیر بهش میدم. الان دکتر زینک پلاس نوشته. الان دارو چطور بهش بدم؟
با تشکر
سلام وخسته نباشید دخترم ۴سالشه یه مدته روی پلک چشم پوسته میزنه خشکه پماد آدچشمی هم استفاده کردم خوب نشده چشمش هم ضعیفه عینک میزنه لطفا راهنمایی میکنین؟؟
سلام خسته نباشید من به کودک خود میتونم شربت ویتامین دی رو با شربت زینگامپلکس در روز بهش بدهم باهم ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون لطفا جواب بدین
شما اسپری ممتازون رو برای کودک ۵ماهه توصیه میکنید؟ گرفتگی بینی شدید داره به خاطر آلرژی غذایی.
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا