Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- افتادن ناخن
سلام چند روزی ناخن های بچم میافتن البته بجاش دارن میان ناخن های دست البته دو سه ماه قبل هم ناخن های پاش میافتادن علت چی میتونه باشه کمبود خون هم نداره بچه سه سالشه
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- نخوردن قطره
با سلام من خواهرم ۶ماهشه و هیچگونه ویتامین و قطره اهن استامینوفن و غیره نمیخوره وقتی بهش میدیم اوق میزنه و خیلی وحشتناک همرو همراه با شیر بالا میاره حتی وقتی یه قطره بهش میدیم.چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟ما حتی مارک های مختلف گرفتیم ک شاید مزه یکیشون بهتر باشه و بخوره اما تاثیر نداشت
- پوست تیره رنگ شکم و بدن
باسلام دخترم ۵سالشه کمبود اهن داره یوست شکمش تیره شده ایا از کمبود اهن میتونه باشه .لطفا شربت اهن خوب نام ببرید
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ سالشه اشتهاش کم شده واسش شربت سانستول زینک پلاس خریدم واسش خوبه؟ این شربت بهتره یا شربت سندروس؟
- بیماری اطفال
با سلام خدمت شما ،پسرم هفت ساله هستن از وقتی فصل سرما شروع میشه دچار تنگی نفس و سرفه میشه البته با فاصله حدودا ۲۰ روز مریض میشه ،بدنی نحیفش هم داره ،بدغذا هم هست و عصبی لطفا راهنماییم بفرمایید ممنون میشم
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- شیرخشک الرژی
باسلام،دخترمن یک سال و یک ماهشه،الرژی و رفلاکس داره.از بدو تولد شیرخشک ای آر مصرف کرده..دکترببلاک اچ آ تجویز کرد اسهال شد قطع کردم،،میتونم شیرخشک آپتامیل پیتی جونیور براش بخرم؟برای یک سال مناسبه؟شما چه شیرخشکی پیشنهاد میدید برای کودک یک ساله رفلاکسی و الرژی؟
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- قورت دادن مرمی فشنگ
پس من 9سالش هست.مرمی فشنگ قورت داده.آیا دفع میشه،یا نیاز به آندوسکوپی هست.امروز اتفاق افتاد.
- شربت اموکسی سیلین برای کودک فاویسم ضرر دارد

