Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گلو کودک 3ساله
دخترم 3 سال است اش عفونت گلو داره شربت سیفیکسیم مقدار اش چقد بدم
- تیروعید
پسرم شش سالشه بخاطرگرفتگی صدا بردیم ازمایش متاسفانهTsh 9/1بود میخواستم بدونم درمان میشه باقرص لوتیروکسین، آیا خطرناکه
- سرفه شدید وتب
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و۵ماه سرفه شدید وتب شدید داره بهش استامینوفن دادم وبرای سرفه زیتروکم دادم تبش یکم پایین اومد وسرفه همچنان ادامه داره بدتر شد میشه راهنمایی کنید شربت خارجی چی بگیرم براش خوبه ... باتشکر
- بیضوی
سلامخسته نباشین خدمت دکتر بچه من حدود ۲۰ماهش هست احساس میکنم ببخشین اینجوری میگم بیضه های پسرم کوچیک هستن بعضی کودکان پسر رودیدم که نسبتا بزرگ هستن بیضه هاشون اینموضوع خاطر ما رو خیلی ازردهکرده ممکنه یه توضیح یا راهنمایی درحق ما بدین
- زردی نوزاد
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم، ۱۴ دی ماه زردی نوزادم 15.6بود زیر دستگاه فتوتراپی گذاشتیم بعدش در ۱۶ دی زردیش شد 7.9 بعدش در ۱۹ دی زردیش شد 9.2 دوباره از دستگاه فتوتراپی استفاده کردیم و ۲۶ دی زردیش 9.4 بود بعد در ۳بهمن ماه هم Total Biliعددش 9.7شد و Direct Biliهم عددش 0.8شد، دکتر اطفال گفت دیگه نیازی به آزمایش نیست رفته رفته خوب میشه،من نگرانم خدایی نکرده زردیش زیاد بشه به نظرتون بازم ببریم آزمایش؟این زردی که عددش نه و خورده ای هست خود به خود رفع میشه؟
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- اوردن کودک
سلام میشه اقای دکتر من فردا ساعت ۶ پسرمو بیارم برای ویزیت؟؟چون ساعت ۴ امکانش واسم نیست سر کارم،،بچه م حتما باید پیش شما ویزیت بشه
- سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده
سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده آیا میتوانم شربت نوریز کاف و قطره دکوسالین بهش بدم
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- دخترم ۲۸ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰مصرف کند؟
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- وزنگیری
سلام وقت بخیر.دختر سه سال م نیمه دارم که با وزن دو نیم به دنیا اومد.وزنگیری ضعیف و کندی داشت و طوری که تودو سالگیش ده و نیم کیلو بود به دکتر مراجعه کردم بعد از انجام آزمایشات کامل و اینکه همه چیز نرمال بود دکتر برلش قرص سیپرو تجویز کرد که پنج عدد تو یه شیشه شربت زینک حل کردم و دوماه بهش دادم و یک کیلو اضافه وزن داشت.البته قبلش کیندر و باریج رو امتحان کردیم اثر نداشت.بعد از مصرف سیپرو وزنش به یازده و نیم رسید و الان که سه سال و نیمشه هنوز یازده و نیمه با قد نود و پنج.اشتها به غذا داره و همه ی غذاهارو هم دوست داره ولی مقدا ر خیلی کمی میخوره و دیگه معدش جا نداره و حالت تهوع میگیره.وعده ها رو هم اگر بیشتر کنم وعده ی اصلی رو اصلا نمیتونه بخوره.ترسم بیشتر از کمبود ویتامین و کلسیم و کوتاهی قد و کمبود آهن ناشی از ثابت موندن.وزنشه.میترسم مشکلی براش پیش بیاد در آینده.اگر امکان داره راهنماییم کنید چکار کنم.همین روند تغذیه رو ادامه بده و کنارش بهش مولتی ویتامین و آهن خاصی بدم یا دوباره سیپرو؟واقعا عجیبه برام با اینکه غذا میخوره ولی اضافه وزن نداره فقط اینکه چون آزمایشاتش نرماله کمی خیالم راحته.به نظرتون شربت امگا تاثیری داره؟مفدار استفادش چجوریه؟تشکر از پاسخگوییتون
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- سرماخوردگی
سلام دخترم سه وسال ۹ماهش هست از۵روزپیش علایم سرماخوردگی بروزداد،اول ابریزش بینی همراه باگرفتگی بینی کاملا بینیش کیپ شده درطول شبانه روزچندبارخلط توی گلوش جمع میشه که به سختی قورتش میده،گلودرد هم داره ولی تب نداره شب موقع خواب اذیت میشه چون نمیتونه راحت نفس بکشه من پلارژین کیدزوسیموسپان روهر۸ساعت بهش میدم ازامروزهم لوراتادین یکدوز فعلا بهش دادم ممنون میشم راهنمایی کنین میتونم بهش انتی بیوتیک بدم؟
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- التحاب و تورم
کودک پسر ختنه نشده15ماهه از دیشب دچار تورم در آلت تناسلی شده بعدا هم کمی ترشح در نوک آلت دیده شد لطفاً راهنمایی بفرماییدآیا نیاز به مصرف سفکسیم 100هست یا نه الان با پماد آیروکس محل را چرب می کنیم وزن کودک 13کیلو
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم
- زخم شدن نوک سینه ها و ورم هردو سینه
الان چند روزه سینه های پسرم 4سال و نیم داره ورم کرده و نوکش رفته داخل و زخم شده خاستم بپریم که این مشکلخاصی داره باید چکار کنم
- ابله مرغان
سلام خسته نباشید،من کربلا امدم و پسرم یکسالشه فاویسم داره وابله مرغان گرفته و مدام سرفه میکنه وسرما خورده گلوش هم موقع سرفه صدا میده برای درمان چکارکنم

