Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- دندان درآوردن نوزاد
با سلام و احترام دختر من رفته توی هفت ماه و بیتابی میکنه و از خواب با گریه ی بسیار شدید بیدار میشه طوری که هق هق مبکنه یک ماه پیش که رفتیم دکتر گفت به خاطر دندونه احتمالا ژل باریج دادن . گفتن استامینوفن بده به نطر شما چیکار کنم استامینوفن هرشب ضرر نداره ؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- تب نوزاد ۹ ماهه
سلام من دخترم تازه ۹ ماهش تموم شده امروز از صبح بی حال بود بعد ظهر تب کرد ۳۷،۷ بهش ۲۵ قطره ایتامینوفن دادم خوابید عصر که بیدار شد بالا اورد بعد دوباره دیدم تبش شد ۳۸ بهش دوباره استامینوفن دادم از همون موقع هر ۴ ساعت دارم بهش قطره میدم تبش با قطره کم میشه ولی باز ساعت قطرش که میشه بیشتر میشه. علتش چیه ؟باید چیکا کنم؟
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- کار کردن شکم نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد سی روزه دارن. از بیست روزگی وقتی شکمش کار میکنه دفعش همراه با صدای زیاده خیلی زیاده صداش انگار باد شکم سدید ادم بزرگه. اسهالم نیست . هر روز یا یک روز در میان هم شکمش کار میکنه. کمکی و شیر خودمو میدم. آیا این صداها طبیعیه؟
- چرک ناخن
سلام آقای دکتر دختر هشت ماهه دارم دیشب دیدم گوشه ناخن دستش چرک کرده و ناخنش کبود شده ولی بیقراری نمیکند باید چکار کنم
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دوهفتس فقط ابریزش داره اصلا خوب نمیشه سبز وزرده با قطره و پوار تمیزمیکنم جواب نمیده خیلی اذیت میشه فقط هم همینه علائم دیگه ای تو این دوهفته نداشته چی بدم سریع خوب شه خیلی هم ضعیف و لاغر شده ۱۰ماهشه
- رنگمدفوع
سلام اقای دکتر. نوزاد بیست روزه دارم. دو روزه رنگ مدفوعش سبز لنجی شده و خیلی شل هست مثل اسهال ادم بزرگها. دل پیچه های شدید داره. حساسیت به پروتیین گاوی داره و من لبنیات مصرف نمیکنم. کمکی هم آپتامیل پپتی یک میدم. از قطره ی پدی لاکت هم روزانه استفاده میکنه.خواستم ببینم رنگ و قوام مدفوعش طبیعیه؟
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
سلام پسرم امروز ۶ ماهش تموم شد شیر خشک اپتامیل میخورد ولی امروز دکترش گفت که چون وزنش یک کیلو کمه باید یه مدت بهش شیر اپتامیل pdf بدم مگه این شیر برا نوزادان نارس بعد ترخیص از بیمارستان نیست الان که پسرم ۶ ماهشه میشه این شیرو بهش داد ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- مصرف دارو
سلام دکتر نوزاد ۵ ماهه باید چقدر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ با وزن ۸ کیلو چه مقدار مصرف کند
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. نوزادم ۱۴ روزه است. زردی ۱۳ داشت ک ۵ ساعت زیر دستگاه ماند و به ۱۱ رسید. دیشب مادرهمسرم بهش۵یا ۶ قطره اب انار (دوتا دانه ی انار) داده خورده. مبخواستم ببینم مشکلی براش پیش میاد ؟ خیلی استرس دارم
- مصرف دارو در شیردهی
سلام و خسته نباشید. مصرف قرص مترونیدازول برای عفونت روده در دوران شیردهی اشکال دارد؟
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- سلام وقت بخیر، نوزاد ۵ ماهه ام سرماخورده بود، الان دو روزه که سرفه هم میزنه. دکتر گفت ریه اش خوبه نیازبه دارویه خاصی نداره اما سرفه هاش داره زیادمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟

