Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- مخلوط شیر خشک اپتامیل و پپتی جونیور
سلام وقتتون بخیر دحترام رفلاکس دارن دکتر براشون شبر خشک پپتی جونیور نوشته ولی نمیخورن ولی وقتی با اپتامیل قاطی میکنم میخورن و بالا هم نمیارن. ضرری داره قاطی کردن؟ممنون از پاسخ شما🌹
- اسیب شنوایی
سلام نوازادم ۳۰ روز دارد میشه عروسی ببرمش.. براش مشکل شنوایی پیش نمیاد بخاطر صدای بلند اهنگ میگم ..خدایی نکرده به شنوایش اسیب بزنه
- سرماخوردگی نوزاد 8ماه
- جوشهای ریز قرمز در گردن
زیر گردن نوزاد سه ماهم کلی جوش قرمز و پر زده از چ پمادی استفاده کنم
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- تشنج بدون تب
سلام خدمت شمااقای دکترببخشیدپسرمن توهشت ماه است دوماه پیش دوسه بارتشنح زدبدون تب الان بعدازمصرف داروبعدازدوماه دوروزپیش یهوبی حال شددوباره یه روزبعدش خیره شدکه یکی ازعلایم تشنجه خواستم بدونم که ممکنه دوباره تشنجش بامصرف دارواوج بگیره؟؟
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- گرفتگی بینی
با سلام دختر ۳ ماهه من مدت زیادی هست ک گرفتگی بینی داره.با وجود استفاده از قطره نمکی و بخور سرد بهبود پیدا نکرده ولی علامتی از سرماخوردگی و بی حالی و بیقراری نداره.باید چ کار کرد؟ایا میتونم از اسپری بینی استفاده کنم براش؟
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- برفک دهان نوزاد
- بی اشتهای کودک هفت ماهه
بچه ان هفت ماهشه اوایل غذای کمکی بهش میدادم خوب میخورد ولی الان نمیخوره چیکار کنم شربت اشتهاور چی خوبه بدم بهش؟
- پرش دست وپاس نوزاد ۴۸روزه
سلام.پسر من ۴۸روزشه مواقع خواب دستاش وپاهاش ناگهانی پرش دارن بدون لرزش.وقتی میپرن بعد خودبخود میان پایین.چانه اش هم بعصی وقتا میلرزه ایا مشکلی هست یانه؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- سرفه های شدید هنگام خواب
دخترمن شش ماهشه چندشب پیش دچار تب شد بردمش دکتر گفت گلوش عفونت کرده چرک خشکن آزیترو 200داره استفاده میکنه اما هنگام خواب سرفه های شدید پی در پی داره طوری که بیدار میشه از خواب ، شربت سیتریزین و گایافنزین هم داره استفاده میکنه
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است

