Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیفیکسیم ۱۰۰
سلام.دخترمن تقریبا دوماهشه.بخاطر خس خس سینه و خلط گلو وسرفه بردم متخصص اطفال.دکتر شربت پدی کاف و قطره بینی و یه آنتی بیوتیک نوشتن که داروخونه اون رو نداشت و گفت بجاش شربت سیفیکسیم۱۰۰ دارم که همون کار روانجام میده.با توجه به اینکه من نسخه رو ندارم تا شربت خود دکتر رو ببینم چی بوده.آیا سیفیکسیم به گفته اون خانوم موثر هست؟؟؟یا یبار دیگه ببرم دکتر
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- آهن
سلام ببخشيد چ آهني ميتونم به نوزاد ٨ماهه بدم كه نياز ب مولتي ويتامين نباشه ديگه الان سيدرال ميدم كنارشم مولتي پديا بست اما ميخوام يك قطره در روز بدم خيلي سخت ميخوره
- وزن نوزاد
سلام .دخترم سه ماه ونیم دارد با وزن 5300 .وزن تولدش 2900 بود ولی در ماه اول تا 2300 افت وزن داشت .ایا وزن فعلی اش خوب است یا کمبود وزن دارد؟
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- زبان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم سه ماهه است زبونش یه کوچولو قرمز از چی میتونه باشه
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- واکسن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم۷ماه داره باید واکسن ۶ماهیگشوبزنم بعدبی قراری داره نمیدونم دل درد داره یا ب خاطر دندونه میخواستم بپرسم فقط سرماخوردگی مانع زدن واکسن میش ؟
- هیدروکسی زین
سلام خسته نباشید، دخترم یه ماهو ۲۳ روزه هست نفخ شدید داره، سرفه و عطسه میزنه گلوش هم خور خور میکنه تب نداره،دکتر برای نفخ کولیک ایز ، کولیف و رتفلور نوشت هر هشت ساعت از هرکدام ۱۰ قطره و برای عطسه و سرفه هیدروکسی زین نوشت هر هشت ساعت پنج میل اس امپرازول و شیر خشک ببلاک ای آر هم تجویز کرد که یبوست بی حد شدید گرفت وزن دخترم ۴.۶۵۰
- قد نواراد هشت ماهه
پسر هشت ماهه من و زنش هشت و سیصد وقدش شصت و هفت سانت است آیا طبیعی است؟ ممنون
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- ابسه لثه
سلام دختر من ۳ماهه هست لثه بالاش ابسه کرده و عفونتی شده به اندازه یک عدس هستش .ممنون میشم راهنمایم کنید
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- عفونت سوراخ گوش
سلامدخترم ۶ ماهشه.۴هفته پیش گوشش رو سوراخ کردیم که به مدت دوهفته با الکل ضد عفونی کردم.الان هفته چهارمه و متوجه شدم سوراخ گوشش ترشح چرکی داره و خودش کمی تب داره،راهنمایی میکنید چه اقدامی انجام بدم؟تشکر
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- خواب آلودگی در دوره درمان اسهال طبیعی است یا نه
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم که اسهال داشت ورفلکس معده رفتم پیس پزشک دارو تجویز کرد دارم بهش دارو می دم ولی خیلی بی حال وخواب آلودس آیا این طبیعی است؟
- نوزاد ۴۰روزه دارم از دیشب تا الان مدفوعش سبز رنگ شده ولی هیچ مشکلدیگه نداره و خوب شیر میخوره مشکلی هست یا خیر
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟

