Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. نوزادهفت ماهه ای دارم که باوزن2900گرم.الان هفت ماهه است وزنش کمه هفت کیلوخیلی ضعیفه اماتحرک زیادداره الان چهاردست پامیره.میخاستم بدونم شیرخشک بهش بدم یانه
- اگزمای نوزاد سه ماهه
سلام ببخشید نوزادم یکماهه که اگزمای شدید گرقته صورتش و پاهاش از ران تا مچ پاش صورتش ملتهب و خشک و ترک میخوره و اب زرد و خون میاد بیرون دکتر بردم یه کرم دستساز داده میزنم پوستش خیلی نرم شده ولی همچنان خون و اب زرد و قرمز قرمزه علت چیه چرا خوب نمیشه ۱۲ روزه دارم پمادش میزنم سه بار در روز خواهشا بگید اب زرد ها چیه عفونته دکترش میگفت چون اگزمای شدید داره اینجوریه خیلی نگرانم حدود دو هفته پیش دکتر رفتیم و این کرم داد ولی بهبودی حاصل نیمشه پاهاشم اینجوریه
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- پودر امپروزل برای رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم دو ماهشه 4کیلو 500گرم و دکتر بهش شربت پلارژین و قطره بینی و پودر امپروزل داده آقای دکتر پودر رو که داخل شیر میریزم دونه هاش سر شیشه گیر میکنه جایگزین دیگه ای داره تهیه کنم؟و اینکه شیر خشک آنتی رفلاکس خریدم براش شیرو دکتر نگفت خودم گرفتم و اینکه پول دکتر ندارم ببرم توروخدا بگید از داروخانه بخرم
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- ناف نوزاد
سلام دخترم ۴ماه و ۷ روز داره نافش زود افتاد چیزی براش نگذاشتم ولی همیشه از نافش آب درمیاومد وقتی گریه میکرد میاومد بیرون نافش الان مدتیه التهاب داره خشک شد چند روز پیش الان دوباره التهاب داره و دونه های ریز دورش زده چکار کنم لطفا پاسخ بدین
- دخترم کاغذ رسید عابر بانک خورده
سلام دخترم رسید عابر بانک یه تیکه خورده چیکار کنم دل درد گرفته ۶ماهشه خیلی نگرانم
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- هیدروسل دو طرفه در جنین
سلام. خسته نباشید.من هفته 38 بارداری هستم. سونوگرافی نوشته هیدروسل دوطرفه در جنین مشاهده شد. خواستم ببینم این بیماری که مربوط به اب اطراف بیضه هاست خطرناکه؟ آیا نیاز به عمل داره؟
- نخوردن شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم 5روز دیگه چها ماهش تموم میشه از دو ماهگی اشتهاش به شیر مادر کم شده در طول روز ممکنه پنج شش ساعت شیر نخوره گشنشم هست ولی سینه رو نمگیره ولی شیرمو میریزم تو شیشه میخوره شبم واسه شیر بیدار نمیشه معدشم در روز چهار بار کار میکنه. وزن تولد 3الانش 5و نیم جستش ریزه قدشم این ماه رشد نکرده لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم.
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- مدفوع روشن
سلام خسته نباشید رنگ مدفوع پسرم خاکستری شده شش ماهش تموم شده و قطره اهنن میخوره و شروع ب غذا خوردن کرده ... البته یک بار این اتفاق افتاده
- مدت زمان مصرف
سلام. وقت به خیر آقای دکتر چند روز باید دارو برای نوزاد نه ماهه مصرف شود
- بیماری
دخترم سه روزه که بیقراره و از دیروز شکم و گردن و قسمتایی از دست و پاش قرمز شده.تب نداره ولی قسمتای قرمز شده داغ هیت.دکتر بردم گلوش رو معاینه عفونت نداشت.خیلی بیقراره چه کنم
- سلام برای یبوست نوزادسه ماهه چکارکنیم
سلام وقت بخیر پسر من الان دوروزه رفته تو۴ماه والان ۱۰روزی میشه مدفوع نکرده فقط دوسه بار که ازشیاف گلیسیرین استفاده کردم مدفوع کردن وازشیر خودم تغذیه میکنه فقط موقع خواب شب ۳۰سی سی بایک پیمانه سر خالی شیرخشک نان میدم ،واصلا احساس مدفوع بهش دست نمیده و هیچ اذیت نمیشه نمیشه وردی نداره ،قبل ازاین خیلی موقع مدفوع زورمیزد وپاهاش جمع میکرد پروری سه مرتبه مدفوع داشت.وزنش هم ۷کیلوهست

