Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام وروزبخیر خدمت شماآقای دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدالان نه ماه نیم سن داره بچه بسیارآرام وخوش اخلاقی هستش آقای دکتر وزنش موقع تولد2700الان10و300گرم است الان میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه دست از وسایل میگیره هرچند به سختی ولی بلند میشه دد ببه میگه اگر چیزی داشته باشه تودستم میزاره سینه خیز مثل کماندو میره روی چهاردست وپا میمونه وخودش تاب میده خودش بادست غذامیخوره وبه اسمش وصداواکنش میده اما خودش از حالت دراز کش به نشسته درنمیاد البته اگه روی بالش باشه میتونه اما دراز کش نه واین من نگران کرده آیاطبیعیه واینکه تاکی باید چهاردست وپا بره البته
- برامدگی سر نوزاد
سلام نوزاد ده روزه داریم اندازه دو بند انگشت روی سر نوزاد مان بالا ویا قوز شده که زیرش نرم مثل آب نگرانیم علتش چیه ایا خوب میشه یا به دکتر مراجعه کنیم لطفا جواب بدید اگر به دکتر مراجعه کنیم به چه تخصصی مراجعه کنیم
- استفراغ و رفااکس
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۱۰ ماهه با وزن ۱۱ کیلو دارم از دیروز سرفه شدید داره و نمیتونه اصلا بخوابه سرفه رو بیشتر زمانی که میخوابه داره سرفه کردن رو از سرماخوردگی قبلیش داشت اما شدید شده پلارژین و سیتریزین موثر نبوده
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- افتادن
سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم موقع آرومکردن لای پتو از ارتفاع چهل یا سی سانتی افتاد زمین. کمی گریه کرد بعد خوابید. چیکار کنم؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر من دخترمو اوردم پیشتون سرماخورده بود سیتریزن بهش میدم ولی اصلا ابریزش بینیش بند نیومده بدترم شده یه شربتی معرفی کنید غبریزش لینیشو غط کنه گرفتیگم داره ۷ماهشه
- مصرف شير اي آر
سلام وقت بخير دخترم ريفلاكسش تقريباً بهبود پيدا كرده خواستم بدونم تا كي بايد شير خشك اي آر رو ادامه بديم و در صورت جايگزيني كدام شير خشك رو پيشنهاد مي كنيد؟
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- شربت
سلام پسرم ۱۶ماهشه سینش چرک کرده دو ماهه که خوب نمیشه سینش به خزخز افتاده عکس ریه هم گرفت گفت یک مقدار درگیر شده شربت کلاویسیلین۴۵۷( کوآموکسی کلاو) داده اما ننوشته چقدر بدم چند سی سی وچند ساعته؟
- سینه نوزاد
توده سفت در سینه نوزاد دختر ۷ ماهه علت چیه
- معلولیت در نوزادان
خواهر من کف دستش یکی از خطوط کامل کشیده شده از انگشت کوچیکه تا انگشت اشاره ، ۱۸ ماهش هست و یک سری کلمات رو تلفظ میکنه آیا امکان داره معلولیت داشته باشه آخه دوران بارداری مادرم آزمایشات رو کامل انجام ندادیم
- مشکل بعد از ختنه
سلام آقای دکتر. ضمن تشکر از شما . پسرم را در ۴۵ روزگی ختنه کردیم و الان بعد از ۵۰ روز که از ختنه شدن میگذره سر آلتش و اطراف محل ختنه کبود به رنگ بنفش هست . میخواستم بپرسم آیا مشکل داره. ممنون از شما
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه ی من حساسیت به پروتیین گاوی داره. یه جایی گفتن دکتری گفته علاوه بر پرهیز لبنات و کوشت گاو وگوساله باید از لبنیات و گوشت گوسفند هم پرهیز بشه مادر شیرده به این نوزادان. آیا پرهیز گوشت و لبنیات گوسفندی صحت داره؟
- مدفوع کودک ۴ ماهه
با سلام و عرض ادب، نوزاد پسر ۴ ماهه داریم که در روز ۴ بار تا ۵ بار مدفوع ولی با مقدار کم میکند،طبیعی است یا غیرطبیعی؟

