Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- سلام پسرم هشت سالشه بیست دقیقه بعداز خوردن شربت کیدوفست شیر پاستوریزه خورده میگن شیر با شربت سینه ضرر داره نمیدونم چیکار کنم
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- سلام اقای دکتر دخترم اسهال هست هر داور میدم جواب نمیده
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- قرمزی چشم
سلام خسته نباشید نوزاد ۶ ماهه دارم تقریبا از ۱۰ روزگی عفونت میکنه دکترا میگن مجرای اشکش بسته هس ۵ روزی میشه ک زیرچشمش قرمز میشه.میخاستم بدونم ک مشکل دیگه هس یا ن.بازم دکتر ببرم؟
- کودک
سلام دخترم چند روز خمیازه ناقص میزنه ایا اشکال داره ۶ سالش نفس عمیق راحت میکشه ولی هر یه ربع یا بیست دقیقه خمیازش ناقص کامل نمیتونه خمیازه بزنه لطفا جواب بدید
- دادن قطره استامينوفن با شیر خشک
سلام .نوزادم دو ماهشه دو شب پشت سر هم خیلی بی قراره میکرد بهش ۵ قطره شربت استامینوفن معمولی با شیر خشک دادم ولی خیلی دلپیچه گرفته و باد معدش زیاد شده ممکنه استامینوفن رو که با شیر خشک قاطی کردم اینجوری شده باشه؟ شیر خشکشم ابتامیل پپتی ۱ هست .
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- اوردن کودک
سلام میشه اقای دکتر من فردا ساعت ۶ پسرمو بیارم برای ویزیت؟؟چون ساعت ۴ امکانش واسم نیست سر کارم،،بچه م حتما باید پیش شما ویزیت بشه
- بچه ام اسهال و استفراق
بچه ام دو سال و دو ماه داره اسهال شدید داره اصلا دارو نمیخوره غذاهم اصلا نمیخوره
- قطره
سلام ببخشیدشمانوشتید قطره تدبیر حتی میخواید نگاه کنید .ممنون چه قطره ای بدم خوبه ممنون
- سلام آقای دکتر دخترم۳سالشه دیشب توت خورد تب و اسهال امروز چی دارو بهش بدم
- یک هفته تب دختر
سلام دخترم یک هفته است که فقط تب می کنه. پیش دکتر هم بردیم ولی خوب نشده. چکاری کنیم؟
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- مصرف دقیق اوندامین
دخترم ۱۵ماهه اس ودکتراوندامین داده برای استفراغش ۹کیلوهستش چقدبدم داروبهش
- جواب آزمایش
سلام آقای دکتر جواب آزمایش دخترم tsh4.6وferrtin36 دخترم 3سالو7ماهله نظر شما مشکلی داره

