Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟
- کودکان
سلام خواستم بدونم دخترم ۹ سالشه شربت زینک پلاس گرفتم بدم راسته میگن بلوغ زود رس میاره؟
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام جناب دکتر با توجه به وضعیت کرونا تزریق واکسن آنفولانزا برای کودک ۵ ساله و ۲ ساله توصیه میکنید؟ و اینکه بار اول هست که قراره واکسن بزنند شنیدم در دو نوبت واکسن زده میشه و بعضیا میگن واکسنها متفاوته باید از همون که بار اول میزنید دو تا بگیرید نگه دارید برای نوبت دوم. آیا این موضوع صحت دارد؟
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
کودک ۲.۵ ساله حتما باید با اب جوش خنک شده مخلوط بشه؟
- شیرخشک وممنوعتات غذایی
سلام پسر من فاویسم داره میخواستم ببینم شیر خشک که برای این مریضی هست معرفی کنید وممنوعات غذایی چیزهایی که میتونم بخورم شیر خوار هست پسرم
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام سه روزه بیماری آنفولانزا گرفته تب سرفه وبی حالی بستریش کردیم بیمارستان چون دچار خون دماق شدوتبش کنترل نمیشدامادکترش براش پلاکت خون تزریق کرد وگفتن دچار کمبود پلاکت است ومرخص شدامادوباره خون دماق شد وبی حال وتب داردوکم اشتهااست نظر شمادرمورداین موضوع چیه
- رشد و وزن گیری دختر ۸ ساله من
سلام آقای دکتر بزرگوار .خسته نباشید. دختر ۸ ساله من ۱۸/۷۰۰وزن و ۱۲۲ قد داره .خوب غذا نمیخوره سبزی و سالاد اصلا نمیخوره .میوه و شیر و گوشت به مقدار خیلی کم و به الاجبار . چند بار ازمایش داده مشکلی نداره .فقط اینو بگم پدرشم بچگی ریزه میزه بوده مثل دخترم . لطفا کمکم کنید ایا مشکل داره ؟ یا نگرانی من بیخوده . تعدیه براش گرفتم بهترین معجونها رو مصرف نکرده
- شربت تقویتی
سلام پسری یک ساله دارم با وزن ۷ کیلو آیا میشودشربت سناستول یا سندروس بدهم
- مقدار شربت
سلام آقاي دکتر مقدار دادن شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چه اندازه در روز بايد بدم؟؟يک بار در روز يک قاشق بدهم آهن آن کافيست؟
- قطره مولتی ویتامین
سلام پسر من تازه واکسن ۶ ماهگیشو زده و وارد ۷ ماه شد و وزنش ۷ کیلو هست روزی چند قطره باید بهش مولتی ویتامین بدم ؟ قطره اهن و ویتامین رو ترکیبی میخوره
- شربت ستادین دی
با سلام. دخترم دوسالشه، اول تب کرد و بعد بیحال شد. بردم دکتر در عرض پنج دقیقه گلاب بروت خیلی زیاد بالا آورد. دکتر براش آمپول تجویز کرد و زد. بعد یکم بهتر شد. اوردمش خونه و براش شربت ستادین دی گرفتم. ولی روی جعبه نوشته بای زید ۶ سال توصیه نمیشود. آیا میتونم به مقدار کم بهش بدم؟ اگه آره لطفا بگید چه مقدار و هر چند ساعت بهش بدم. ممنون
- кредитный адвокат Днепр
What is mirror life? Scientists are sounding the alarm https://advokatzp.061.ua/ru адвокат Днепр консультация [img]https://advokats-zp.com.ua/wp-content/uploads/elementor/thumbs/-%D0%90%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82-%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%8C%D0%B53-q192no85jfgs5nb51mwbf2t4du4lf4nohwdjrhm2xs.webp[/img] [url=https://law.advocat-dnepr.com.ua/]юридические консультации[/url] Scientist Kate Adamala doesn’t remember exactly when she realized her lab at the University of Minnesota was working on something potentially dangerous — so dangerous in fact that some researchers think it could pose an existential risk to all life forms on Earth. She was one of four researchers awarded a $4 million US National Science Foundation grant in 2019 to investigate whether it’s possible to produce a mirror cell, in which the structure of all of its component biomolecules is the reverse of what’s found in normal cells. The work was important, they thought, because such reversed cells, which have never existed in nature, could shed light on the origins of life and make it easier to create molecules with therapeutic value, potentially tackling significant medical challenges such as infectious disease and superbugs. But doubt crept in. “It was never one light bulb moment. It was kind of a slow boiling over a few months,” Adamala, a synthetic biologist, said. People started asking questions, she added, “and we thought we can answer them, and then we realized we cannot.” The questions hinged on what would happen if scientists succeeded in making a “mirror organism” such as a bacterium from molecules that are the mirror images of their natural forms. Could it inadvertently spread unchecked in the body or an environment, posing grave risks to human health and dire consequences for the planet? Or would it merely fizzle out and harmlessly disappear without a trace?
- بیماری تنفسی کودک
سلام من یک پسر دو ساله دارم که یک ساله استونی زندگی میکنیم و همیشه فصل سرما که شروع میشه سرماخوردگیه شدید میگیره که تبدیل به برونشیت میشه و از پارسال تا الآن چهار بار اینجا بستری شده امسال براش واکسن ذات الریه زدیم که مریض نشه دوباره دو هفته هست که سرما خورده با سرفه های شدید و نفس تنگی اینجا هم که اصلا آنتی بسوتیک نمیدن مجبور شدم از ایران کلی دارو بیارم اما نمیدونم چطور مصرف کنم که آسیبی بهش نرسه اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟

