Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- سیدرال
با سلام میخواستم بپرسم میزان آهن موجود در سیدرال بالاتره یا فروگلوبین ؟
- فاویسم در نوزاد تازه متولد شده
پسرم الان ۱۵ روزه که متولد شده . زردی داشت و بستری بود در غربالگری مرحله اول فاویسم او مثبت بود و بعد گفتن در چهارماهگی (۱۲۰)روز دیگه باید آزمایش تکمیلی بده. اطلاعاتی در مورد تغدیه در فاویسم کسب کردم الان سوال من این است که میتونم شیر خشک در کنار شیر خودم بهش بدم . و چه شیر خشکی مناسب هست؟؟؟سوال دوم این که احتمالا داره در آزمایشگاه چهارماهگی منفی بشه. ممنونم
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم
- فسفرخون بالا
سلام دختر19ماهه ای دارم سطح فسفرخونش6.8است دورسرش به حدکافی رشد نکرده اماازنظرتکاملی مشکلی ندارد آیا این خطرناک است برای افزایش رشددورسرباید چکارکنم
- درمورد پلاکت خون
سلام خسته نباشید پسر من ۶ساله است لوزه سوم داره هی سرما میخوره تازگی آزمایش خون داده پلاکت خونش ۵۴۱است دلیلش چیه ۹۰ تا پلاکت پیشتره
- مسافرت با نوزاد
سلام . آیا مسافرت با هواپیما برای نوزاد سه ماهه مضر است ؟
- سلام به غذای کودک متوان زردچوبه زد
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام سوال اولم اینه که دختر سه ماهه ام روی پام مینشونم این براش در اینده دچار مشکل میشه و نباید نشسته نگهش دارم ..؟؟؟ سوال بعد اینکه جلو تلوزیون که میزارمش با فاصله دومتر تلوزیون نگاه میکنه اینم براش ضرر داره ؟؟؟
- زردی زیر پای کودکان وستها
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالش کف پاش و دستاس بعضی وقتا زردی میزنه علتش چیه
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- مدفوع کودک
سلام دکتر دخترم یکسالشه تازگیها در روز چند دفعه مدفوع میکنه بیقراری هم میکنه داره دندون هم درمیاره ممکنه بخاطر دندونش باشه که تعداد مدفوعش در روز زیاد شده ؟؟قبلا 2 دفعه در روز بوده الان 5 بار در روز
- بی اشتهایی
سلام پسره من ۲ سال و ۳ ماهشه همه نوع آزمایشی داده مشکلی نداره ولی خیلی بی اشتهاس الان هم بهش زینک سولفات می دم هم مولتی ویتامین کیندر ولی فایده نداره به نظرتون باید چیکار کنم دیگه کم آوردم وزنشم کمه ۱۱:۵ هست
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام وقت بخیر نوزادم از روز اول تولدش چشمش چرک میکرد و اشک میومد که گفتن مجرای اشکیش بستست پمادو قطره استفاده میکنم اما الان ۳ ماهشه هنوز خوب نشده بعد از ماساز دادن کلی گریه میکنه
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- اطراف چشم قرمز شده
سلام .امروز فرزندم داخل حمام لیز خورد و از پس سر ب زمین خورد الان بعد از ۶ ساعت دور هردو چشم قرمز شده . چی کار باید بکنم
- عادت
سلام آقای دکتر خسته نباشید. آقای دکتر نوزاد پنجاه روزه دارم. که از بدو تولد یک عادت دارد و اینکه وقتی دراز کشیده دستش رو میبره بالا روی سرش میکشه میاره تا نزدیک چشمش. این حرکت رو بیشتر وقتی که گرسنه هست یا وقتی که خوابش میاد انجام میده. پشت سر هم تند تند این کار رو میکنه . خیلی اذیت میشه. نمیدونم مشکلش چی عست چرا اینطوری میکنه. پسرم خدمت شما پرونده داره و من فراموش کردم اینو بهتون بگم در ویزیت قبلی آقای دکتر متشکرم
- کولیک نوزاد دو ماه
باسلام دخت. دوماهه من کولید داره وهر بار شیرخشک میخوره با وجود مقدار کمش معدش ورم میکنه چه کنم و چه شیرخشکی براش مفیده واینکه من هر بار باید شیرخشکش رو عوض کنم چون گیر نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر خشک
سلام پسر ما سه ماهو نیمشه و 7 ماهه به دنیا اومد شیر خشک اپتامیل پره میخورد و الان شروع کردیم شماره یک میدیم، خانه بهداشت به ما شیر خشک یارانه ای داده است، الان ما باید چکار کنیم آپتامیل بدیم یا رایانه ای یا هر دو؟

