Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شلی عضله بدون هیچ نوع مشکل مغزی
- تب بچه
آقای دکتر برای بچه که سرما خورده و تب دارد و آب بینیش سبز رنگ نیاز به ازیترو مایسین هست یا نه ۹ ماهه است دکتر بردمش شربت دیفن هیدرامین نوشته و پلارژین و استامینوفن و چند روزه کمی دهانش بو میده جز شیر خشک و آب چیزی نمیخوره ممکنه این بو از چرک گلو باشه
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- قطره کولیک اید
سلام اقاب دکتر خوبین ببخشیدبرا بچه 9ماهه ب بالاچون غذامیخوره میشه قطره کولیک داد که دلپیچه نکنه ممنونم
- کولیک
سلام اقای دکتر وقت بخیر.دکترم ۴۶روزشه .شبها خیلی خیلی گریه میکنه .شیر خشک ببلاک کامفورت میخوره.قطره کولیکز وپدی لاکت هم میخوره اما واقعا تاثیر نداره.توروخدا بگید چکار کنم .هر روز دو سه بار شکمش رو با عرق رازیانه ماساژ میدم
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- قطره آهن
آقای دکتر بچه ام شیش ماه و دو روزشه .قطره خارجی گرفتم براش روزی چند قطره بدم .وزن تولد ۴۱۰۰ اما الان وزنش شیش و ششصد هستش
- سلام پسر ۵ساله دارم تب دار اسهال وحالت تهوهم داره
- ویتامین ها
سلام اقای دکتر کرم بین عزیز و گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی باشد. اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که پزشکش شما می باشید، ویتامین اد مصرف میکند. اقای دکتر ویزیت بعدی کی باید بیاییم خدمت شما، اقای دکتر مصرف اهن یا سایر ویتامین ها باید از کی شروع بشود ؟ یک دنیا سپاس و یک دنیا ممنونم از وقتی که دلسوزانه برای مادرها میگذارید. دعای خیر ما همیشه دنبال شما دکتر متواضع میباشد.
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- سلام اقای دکتریک هفته است که کودک من دچارسرما خوردگی شده الان تمام علایم خوب شده فقط سرفه کردنش خوب نشده دیفن هیدرامین دادم شربت گیاهی دادم دم کردنی ولی فایده نداشنه ازچه امپولی استفاده کنم تاخوب شه
- نخوردن قطره آهن
با سلام دخترم تازه شش ماهه شده، وقتی قطره آهن بهش میدیم به خاطر مزه بدش همه رو بالا میاره و نمیخیوره.با آب سیب هم مخلوط کردیم، نخورد. آیا میشه با عرق نعنا مخلوط کنیم و بهش بدیم؟ اگر بله، مقدار عرق نعا چقدر باشه؟ همجنین آیا میشه با فرنی مخلوط کنیم و بهش بدیم؟در صوتی که راه بهتری می شناسید، به بنده اعلام نمائید. با تشکر
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- ریفلاکس
سلام پسرم ریفلاکس داره دکترپودرامپرازول داده الان دو روزه میدم بچم دل پیچه و مدفوع شل شده چیکترکنم بهش دارو رابدم بانه

