Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت سفکسیم ۱۰۰ را چند ساعت بدیم برای کودک بچه ۱۷ ماهه هست
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- زیاد دادن قطره آد
- سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ و نیم. دو روز بود یکم سرفه میکرد پلارزین میدادم بهش. الان دیدم ۳۷.۶ تب داره. انتی بیوتیک لازم داره؟ یا فقط پلارزین و استامینوفن بدم؟
- سلام.آسم
سلام.پسرم آسم داره و ریه اش عفونت کرده بهش آزیترومایسین میدم خیلی سرفه میکنه بخاطر آسم. میشه بهش سالبوتامول هم بدم. یا نه .
- سرفه های شبانه کودک دوساله
سلام آقای دکتر...دخترم ۲سال و ۲ماهشه...یه هفته میشه سرفه ای شبانه داره وقت خواب به نفسش توجه کردم خس خس سینه یا تنگی نفس نداره اروم میخوابه ولی وقتی سرفه میکنه یه جوریه انگار نفسش میگیره یکی دو روزم هست تو روزم سرفه میکنه دیگه هیچ علایمی نداره مشکلش چی میتونه باشه؟شربت ایمیونس بهش دادم فک کنم بهش حساسیت داد کمی کهیر زد و سرفه شروع شد آیا این سرفه ها ماله حساسیت به دارو هست یا سرماخوردگی؟بی حالی و ضعف نداره عادیه وضع عمومیش
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام برای گلودرد وتب چه آنتی بیوتیکی میشه به کودک ۷سال با وزن ۱۷ کیلو دادایا قرص سفیکسیم ۴۰۰ رو نصف کنم بدم مشکلی نداره
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر من بچه ام دوساله ونیم هست صداش گرفته سرفه های خشک داره و یکم آبریزش بینی داره چی بهش بدم خوب شه
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- سلام کودک چهارونیم کیلودوازده ساعتی بایدشربت آرزمایسین روبدهم بهش
سلام کودک چهار ونیم ساله شانزده چنین کیلووزنش هست هرداوزده ساعت هست طرزمصرف شربت آرزمایسین یا بیست وچهارساعت هست
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر.پسرمن ۲۱کیلوعه و ۳ونیم سالشه گلوش چرک داره ازیترومایسین دادن اول هرروز۵سیسی خوب نشد.بعد الان هر۸ساعت ۷ونیم سیسی اموکسی کلاو۶۴۳میدم اولش گفتن ۱۰سیسی ک متخصص گفت زیاده.۱هفته اس داره این دارورو میخوره ولی باز گلوش دون دون های سفیدداره وچرکیه چ دارویی بدم بهش؟تقریباابان اینا بستری شدبخاطرسرفه و بیمارستان انتی بیوتیک قوی میگرفت ممکنه ک بدنش ب انتی بیوتیک های دوزپایین جواب نده و کار به بستری بکشه باز؟میشه ی داروی قوی معرفی کنید ممنون میشم
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- سلام شربت زینک سولفات رو یک ساله که خریدم ودرش رو هم باز کردم وبعد دیگه استفاده نکردم الان میتونم بقیه اون رو استفاده کنم
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- سلام
سلام دکتر من یک دختر۸ساله دارم ویک بار بردمش متخصص اطفال کم خون بود ویتامین دی کم بود والحمدولله خوب شد اما ازنظر رشد اصلا رشد نمیکنه الان چند ساله که وزنش بالا نمیره بین ۱۸ و۲۰کیلو هست شما چه درمانی را پیشنهاد میکنید.
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- سرفه
سلام . دکتر گرامی بعد از چندروز استفاده از فارمنتین اگر تب و یا سرفه ها قطع نشد بیمارستان بریم؟

