Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- حساسیت به دارو
با سلام نوزادی دارم به محض سرما خوردن حالت تنگی نفس به او دست میدهد نه به صورت شدید ولی میتوان تغیر در نفس کشیدن را احساس کرد و وقتی او را برای معاینه پیش دکتر میرم میگوید حساسیت است و نیازی به انتی بیوتیک ندارد میخواستم مرا راهنمایی نمایید و بهترین شربت حساسیت را به من معرفی نمایید چون خود دکتر گفت که نوزاد من حساسیت دارد وگایافنزین هم با شربت حساسیت به او بدهم لطف کنید یک شربت حساسیت خوب که برای نوزاد نه ماهه با مقدار مصرفش را برایم بگوییدممنون
- استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- تغذیه
سلام اقای بنده به سوپ هر روز شیرخوارم هویج اضافه میکنم ایا ریختن هر روز هویج در سوپ نوزاد مشکلی ایجادنمیکنه؟
- سلام خوراندن کدام نوع نان برای نوزاد بهتر است متشک
- دل درد و بی اشتها و بی حالی
سلام . تب ندارد استفراغ داشت ولی با دارو ک خورد اونم دیگه ندارد ولی دل درد و بی اشتهایی و مهم تر از همه بی حالی
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- میوه
سلام کودک من تازه رفته داخل هشت ماه میتونم زرده تخم مرغ واسه صبحانه و موز میان وعده بهش بدم ممنون ارشما
- درددورناف درکودکان
سلام پسر من ۱۰ سالشه ۲ روزه میگه زیر نافم درد میکنه دراز میکشه میخواد بلند شه درد میگیره هیچ علاعمیم نداره نه کم اشتها نه تب نه هیچ چیز دیگه دفعشم انجام میده بادست زیر نافشو فشار میدم میگه درد میگیره میشه لطفا راهنمایم کنید وبگید دلیلش چیه
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- شربت نئوزینک
سلام میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات چه مقدار به کودک سه ساله و سه ماه بدم؟
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- واکسن
سلام نوزادم اسهال داره 4_5درروز چهار ماهه است موقع واکسن زدنش میشه واکسن بزنه یا باید بذارم تا خوب بشه چون داره دارو مصرف میکنه شربت زینک ممنونم
- بیماری کودکم
باسلام بچه هام ۶ساله هستن ۲۰کیلو وزن دارن هرچند وقت یبار سرفه های خشک میکنن خوب میشن دوباره بعد ازچند وقت شروع میشه آبریزش بینی دارن.لطفا لطفا کمکمکنید مرسی
- دیازپام 2 پس از تب و تشنج
سلام آقای دکتر
دخترم به خاطر تب تشنج کرد چند روزی بستری بود بعد دکتر بهش قرص دیازپام 2 را داد که هر وقت تب کرد به مدت 3 روز هر 12 ساعت نصفشو بدم دخترم یک سالشه و 10 کیلو شما چه راهکار دیگه ای به من پیشنهاد میدید من خیلی نگرانم
- سلام بچه من ۹ ماه اش است ولی از ناف اش یه تکه گوشت بیرون شده ترشحات هم داره باید چکار کنم
- نفخ نوزاد
سلام وقتتون بخیر دخترم سی روزشه انگار نفخ داره نمیتونه خوب بخوابه قبلا اینجوری نبود چیکار کنم
- مبندازول
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم . کمی مقعدش میخارید قرص مبندازول ۱۰۰ خریدم نحوه استفاده اش هر ده روز یک عدده ؟
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما

