Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کودک
سلام دخترم ۶سالشه و تازگیا متوجه شدم ک وقتی عرق میکنه بوی عرقش عین بوی عرق بزرگساله و وقتی فهمیدم این مسئله رو زینک میدادم بهش قط کردم چیکار باید بکنم؟؟آبا طبیعیه؟؟
- آلپرازولام
سلام آقای دکتر من مجبور شدم نصف قرص آلپرازولام خوردم.بچم ۶ماه و ۱۰ روزشه خطرناکه؟
- سلام.آقای دکتر ۲تا پسر ۹و۶ ساله دارم.که تقریبا ۳ماهی میشه که دارم بهشون زینک سولفات قرص امگا میدم..بازم ادامه بدم این ۳ماه زمستون رو هم بخورند .برا ایمنیشون یا که نه کافیه
سلام پسریک ساله دارم دکتربراش شربت زنک تجویزداد میتونم بعداز اتمام دوباره بش بدم رشد قدی هم ندارد
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسن
برای کودک ۴ ساله مقدار۳ سیسی هر۱۲ ساعت کافیه یا اینک مقدار و ساعتش تغییر بدم ممنون میشم جواب بدین
- تب و گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید تو رو خدا کمکم کنید دخترم امشب تب دارد و اش هم گرفته است و دو هفته پیش گوشش عفونت کرده بود که آموکسی کلاو ۳۱۲ بهش دادند اما به دلیلی بی قراری هنگام دریافت دارو دوره درمان کامل نشد خواهش میکنم بهم بگید برای گوشش است یا چیز دیگر خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- ریزش مو3ساله
سلام آقای دکتر.دختر3 سالشه 13کیلووزنشه.وقتی موهاشوشونه میزنم موهاش خیلی میریزه ازشامپوفیروزهم استفاده میکنم.ممنونم
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی
سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی بدی
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟ - فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- عفونت سینوس.
سلام پسرم ۱۵ سالشه از هفته پیش مریض شد الان سینوسهاش چرکی شده آبریزش چرکی داره تو خواب خرو پف میکنه گاهی سرفه داره چه آنتی بیوتیکی براش خوبه؟ممنون از شما
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- ورود شی در بینی کودک
سلام دخترم 4سال و نیم هست 1ساعت پیش یک دکمه داخل بینیش کرد بعدم کمی دماغش خون اومد نمیذاره اصلا دست بزنم به دماغش چه کار باید بکنم
- بیماری
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز بچه ۵سالم میگه گلوم درد میکنه ولی علایم دیگه ای ندارع فعلا چه دارویی بهش بدم؟

