Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
بچم از صبح یکم داغه سرفه داره چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- جوش های پوشک
سلام دکتر دخترم نزدیک ۲سالشه لای پاش زیر مایبیبی جوشهای قرمز و برجسته میزنه کرم زینک و کلوتریمازول هر کدوم جدا تا مدتی استفاده کردم فایده نداشت چی براش بزنم؟
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین200
سلام پسرم دو سالشه میخواستم بدونم دوز مصرف شربت آزیترومایسین200 چند بار در روز و چند سی سی هست؟
- واکسن
با سلام واکسن پره ونار برای کودک چند مرتبه باید تزریق شود؟
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- دل دردبچه
پسر چهار ساله ام دل درد داره شکمش صدای قاروقور میده وشکمش یه چهار روز یه کار نکرده البته غذا خوردنشم کم شده
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- قرمزی زیرچشم
سلام. پسر من دو سال و نه ماهشه. چند روزی هست که زیر چشمش قرمز و کمی متورم شده بدون هیچ علامت دیگه ای از بیماری. دلیلش چی میتونه باشه؟ نیاز به مراجعه به پزشک هست؟
- دفع زیاد مدفوع
سلام،پسرم ۱۸ ماهشه،،کمی تب داشت بردمش دکتر گفت گلوش قرمزه،سفسکیم بهش داد ،الان خیلی مدفوعش زیاد شده،اسهال نیست،ولی تعداد دفع مدفوعش خیلی بالا رفته،چیکار کنم
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- دوز و میزان مصرف آزیترومایسین
سلام و صبح بخیر پسرم ۳ سال و ۹ ماه سن دارن. و وزن ایشان ۱۲.۷۰۰ کیلوگرم می باشند. سرفه و گلو درد دارند. لطفا میزان و دوز استفاده از شربت آزیترومایسین را دستور بفرمایید. با سپاس
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟

