Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام ،وقت بخیر ب بچه ام ۴۰ روزه هستش گلوی بچه ام خلط داره ولی سرفه و ابریزش بینی اینا نداره فقط خلط هستش چی بدم خوبه
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- سلام اقای دکتر سویق رو از چن ماهگی میشه به نوزاد داد
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- شیر خشک
نوزاد ۵ ماهو نیم پسر فاویسم دارد روزی یبار سرلاک برنج میخوره ولی خوب شیر خشک نمیخوره انگار دوست نداره ببلاک ۲ میخوره چه شیر خشکی مناسبه نان و گیگوز چند ماه پیش دادم بهش نساخت چه مارک شیر خشکی بدم اپتامیل مناسبه؟
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- درباره داروی بچه
سلام پسرم یکسالشه عفونت داره سینه اش روزانه چندقاشق بهش شربت آموکسی سیلین 125بدم؟ممنون
- س دخترگ ۲۰ ماهش چسب قطره ای خورده چی کنم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- قطره آد
با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- تب
سلام اقای دکترپسرم ۱۶ماهشه تب داره۳۷/۵ اصلا استامینوفن نمیتونه بخوره از همون نوزادیش نمیخورد همشو بالا میاره شیاف زدم واسش میتونم هر شش ساعت بزنم شیافو یا ضرر داره و اینکه پروفن میشه داد اگه بله چند سی سی خیلی ممنون ازتون
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است
- بچم ۶ سالشه تب داره شیافت زدم شربت هم خورده ولی شکم و کمر داغه وکپاهاش سرد چکنم؟
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- کم وزنی
سلام آقای دکتر کرم بین عزیز.قبلا هم مزاحمتون شدم . امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه .همیشه دعاگوی شماهستم . آقای دکتر پسرم الان ۲۱ ماهشه و وزنش ۱۱ کیلو و قدش ۸۴ هستش. خیلی لاغر به نظر میرسه . از زمانیکه گفتید قطره مولتی ویتامین آدزیر بهش بدم فک کنم یک سالی گذشته . وحدودیکماه هم هست که از شیر گرفتمش . ولی هنوز وزن خوبی نداره البته بنظرخودم . بنظر شما باید چیکار کنم آقای دکتر . آیا لازمه که بهش بازم مولتی ویتامین بدم یا این مولتی ویتامین و عوض کنم ؟ این رو هم بگم خیلی پسر شیطونیه . ممنون میشم بازم محبت کنید جواب بدید. سپاسگزارم 🙏🙏🙏💐
- نگاه کردن نوزاد
با سلام نوزاد ۵۳ روزه ای دارم که موقع که بیدار هست بیشتر وقتا ب بالا سرش همش نگاه میکنه ایا مشکلی هست.؟؟؟؟ولی وقتی خودمون رو برو ش هستیم بهمون نگاه میکنه

