Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- علت کش و قوس کودک دو سالم بعد از کوید
- واکسن پرونار۱۳
سلام ،ایا زدن واکسن پرونار هیچخطری نداره؟قلابی نیستن
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- مدفوع کودک
چرک درمدفوع پسرم دیدم علت چیست باید چکار کرد
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- مقدار شیر کودک ۱۸ماهه
سلام خسته نبا شید مقدار شیر خشک مصرفی کودک ۱۸ماهه چقدر باید باشه که کلسیم بدنش تامین بشه یعنی روزی چند میل ؟
- بچه ام اسهاله بهش سفکسیم میدم خوبه یا نه
ایا شربت سفکسیم خوبه برا اسهال بچه یک ساله
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد
- خارش گلو
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم۱۵سالشه امروز صبح گفته گلوم خارش میکنه انگار یه چیزی رو گلوش گیر کرده همش گلوشو صاف میکنه تک تک سرفه هم داره بنظرتون چیکار کنم؟ ماست میتونه بخوره؟ممنونم ازتون
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر رایان وزنش ۱۶ کیلو هست سنش ۴سال تب بالا داره میخواستم بدونم چند سی سی ایبوپروفن باید بهش بدم

