Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دردگردن
دلیل سیخ کردن گردن ودست نوزاد4ماهه
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- پایین بودن دمای بدن پسر ۹ساله
- فاویسم
سلام نوزاد من 35 روزش هست و فاویسم داره. من و پدرش فاویسم نداریم و توی خانواده کسی این ژن را ندارد ممکنه آزمایش فاویسم در 6 ماهگی یا یکسالگی منفی شود؟؟؟؟؟
- پارونیشیا
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم دوسال دارد و پزشکش شما میباشید. گوشه ی ناخن دست پسرم متورم شده و قرمز شده آقای دکتر. ظاهرا عفونت کرده. آقای دکتر راهنماییم کنید لطفا چه پمادی باید بزنم و چه کاری باید انجام بدم براش یک دنیا سپاس از راهنمایی های دلسوزانه ی شما
- قطره بینی
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده 9ماهشه بعدازظهر دکترش میاد ولی یهو بینیش گرفته و خیلی بی تابی میکنه چه قطره بینی بریزم ؟
- بهترین متخصص گوارش کودکان درایران
سلام دختر یازده ساله ای دارم که از بدو تولد تا الان ریفلاکس مقاوم به درمان دارند میخاستم بهترین پزشک گوارش کودکان در ایران بم معرفی کنید 🙏🏻
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- تدبیر
سلام اقای دکتر شمافرمودیدواسه دخترم قرص اهن تدبیر بدم .ولی میگن چنین قطره ای وجود نداره .
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- استفراغ
سلام .. دخترم ۶ ماهشه چند روزی هست غذای کمکی شروع کردم به دادنش..امروز بهش برای اولین بار قطره مولتی ویتامین دادم بعد ۱ ساعت بیسکوییت مادر دادم بعد ۲ ساعت ۳بار بالا اورد بعد چند ساعت تب کرد پاهاش آتیش شد تا ۳۷.۷ رفت استامینوفن دادم بهش بعد نیم ساعت دستشویی کرد شد خیس خالی ی دفعه بدنش شد خنک تبشم اومد به ۳۶ از چی بود چرا ی دفعه اینجوری شد ممنون میشم جواب بدید ...
- استامینوفن
سلام آقای دکتر نوزاد چهار ماهه واکسن زدم قطره استامینوفن میدم بالا میاره از شما قبلا سوال کردم گفتید طعم دارش بهش بدم داروخانه شربت استامینوفن بهم داد منم دو برابر وزن نوزاد بهش دادم جایی شنیدم ک گفتن شربت برا نوزاد مضره نظر شما چیه نباید شربت استامینوفن بهش بدم؟
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- گرفتن کودک از پوشک
من پسری دام حدود 2سال و 10ماه جیش شو هنوز نمیگه خیلی اذیت میکنه الان 5ماهه هنوز موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم که قبل اینکه شلوارشو خیس کنه بهم بگه؟؟؟
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- شربت ازیترماسین 200 دوز دارو برای کودک یکساله
سلام مقدار دوز دارو آزیترومایسین 200برای دخترم با وزن 10کیلو یکساله فراموش کرپم می خواستم بدونم دوزش چنده
- تکرر مدفوع
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵ساله دارم ک چند روز پیش سرما خورد وگفت گلوم درد میکنه چون تعطیلات بود بهش. شربت اموکسی سیلین۲۵۰ دادم.قبلا هم داده بودمدو روز بعدش تکرر مدفوع داشت روز بعدش دیدم نزدیک ب۱۲ بار تکرار مدفوع داشت خب من شربت قطع کردم از امروز باز تکرر مدفوع داره نسبت ب روز قبل بنظرم کمتر شده آیا نیاز ب آزمایش یا دارویی داره اگر بخاطر شربت آموکسی باشه چند روز بعد بصورت نرمال برمیگرده
- چه شربت هایی بدم
پسرم ۳ سال و ۵ ماهشه سرفه های مکرر و خشک داره و آبریزش بینی. چه شربت هایی بهش بدم و با چه دوز هایی. ۱۳ کیلو هم وزنشه
- واکسن آنفولانزا
سلام جناب دکتر با توجه به وضعیت کرونا تزریق واکسن آنفولانزا برای کودک ۵ ساله و ۲ ساله توصیه میکنید؟ و اینکه بار اول هست که قراره واکسن بزنند شنیدم در دو نوبت واکسن زده میشه و بعضیا میگن واکسنها متفاوته باید از همون که بار اول میزنید دو تا بگیرید نگه دارید برای نوبت دوم. آیا این موضوع صحت دارد؟

