Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- دختردوساله
باسلام دختری دوساله دارم ک حدودادوماه ونیم هست که دهنش خشک میشه وتشنش میشه خیلی زیادودماغش بعضی وقتاهس میکنم کیپ میشه وصدای خرخرش میادصبح بیدارمیشه عطسه میکنه باابریزش سبز بعضی وقتاازمدفوعش خون میادوسیاه میشه مدفوعش دوسه باراینجوری شده یوبوست هم داره ازمایش مدفوع گرفتم مشکلی نداشت علتش چیه؟
- روش درمان یبوست بچه ۴ساله
بهترین روش درمان یبوست بچه ساله چیست؟ دکترش قرص نولپازا و پودر پیدرولاکس تجویز کرده. من نگران تنبلی روده و اعتیادش هستم میترسم، استفاده کنم؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام کودک من به پروتئین گاوی آلرژی داره قبلا دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرد ولی به شدت اسهال گرفت و بهش نساخت آیا میتونم از آپتامیل اچ آ استفاده کنم ؟آیا ترکیباتشون مثل همه یا فرق دارن آخه هر دو مربوط به بچهای آلرژی دار هستن
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- سرفه کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهارماه سرماخورده آبریزش بینی داره و خیلی سرفه های خشک داره سینش خس خس نمیکنه چه دارویی تجویز میکنید؟متشکرم
- زمان قطره
سلام آقای دکتر بهترین زمان قطره آهن و مولتی ویتامین در طول شبانه روز کی میباشد؟
- یبوست
باسلام آقای دکتر دخترم چندروز یه بار دستشویی میکنه دکترم بردم شربت پارافین و پودرپدیرلاکس داده وقتی میدم فرداش مدفوع میکنه بعدش باز دستشویی نمیکنه به خودش میپچه دلش دردمیکنه همش زور میده ولی نمیتونه اجابت مزاج کنه ممنون میشم جواب بدید
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام پسرم چندروز سرماخورده ودوتا چشماش عفونت میزنه بیرون شبها کامل میبنده چکارش کنم دکتر قطره تیرلوز وباکتی ماید نوشته اثرنداره
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- مقدار مصرف سفکسیم۱۰۰ برای سن۱۰ سال
- دخترم دوماهشه بینیش کیپه
سلام آقای دکتر به دختر دوماه ونیمه دارم که سرفه میکنه دماغشم کیپه دکتر برم گفته سرما نخورده دلیلش پس چیه
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- پشت
سلام آقای دکتر چندوقت پیش ارشماسوال کردم پشت بچم قوزداره شمافرموديدببرمش رومالوتوژي سوالم ازشمااينه تاچندماهگي بشه ياچندسالگي بشه دیگه درست نمیشه الان 17ماهشه چندماهگي ببرمش بهتره بچه هم خوب بشه هم اذیت نشه ممنون
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- آنفولانزا
سلام. وقتتون بخیر. پسر من 5 سالشه ،الان 5 روزه تب و سرفه و علائم سرماخوردگی داره و تبش فقط با شیاف دیکلوفناک و شربت پروفن کنترل میشه. آیا نیازی نیس چون تبش بیشتر از 3 روز طول کشیده براش آنتی بیوتیک شروع کنم؟ و اگر لازمه لطف میکنید بگید چه آنتی بیوتیکی و با چه مقداری؟ ممنونمسار
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه

