Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد
- سیاهی زبان
پسرم ۲سال ونیمشه ته زبونش سیاه شده،به خاطر چی میتونه باشه؟
- بی اشتهایی و بد غذایی
دخترم غذا های جامد را یا با زبان پس میزنه بیرون یا غذا رو می جود بیرون می ریزد , وزنش کم کم بالا میره , 13 ماهه هست وزنش 8.5 و قدش 80 , غذا های مایع رو هم کم میخوره باید سرگرمش کنم ,رفلاکس معده داشت 5ماه رانیتیدین خورد با شیر خشک بیومیل ای آر , فعلا شیر خشک نان3 میخوره , شیر مادر نمی خوره , یک ماهه که نان 3 رو شروع کردیم یبوست گرفته , زخمی شبیه گوشت اضافه در ناحیه رکتوم داره
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- مصرف زیاد استامینوفن
سلام پسرم دیروز تب کرد حواصم نبود بهش دوازده سی سی استامینوفن پاراکید دادم هر چی میخوره بالا میاره مسافرت هستم چیکار کنم بعد. از شش ساعت باز تب داشت پنج سی سی بهش دادم الان من چیکار کنم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- دندان
سلام وقت بخیر ببخشید کودک من وقتی پنج ماهش بود دو دندون پایینش دراومد الان هشت ماهشه و چند روزیه دندون بالا دراومده اما فقط یکی! و اندازه اش بزرگه... سوالم اینه که مشکلی ایجاد نمیشه که اون یکی دندون بالاش درنیامده؟؟ چون معمولا همزمان درمیاد
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.من دخترم 3سال و2ماه داره.الان 3هفتست سرماخورده ولی هنوز آبریزش بینی داره وبا شربت سرماخوردگی کوریزان وسیتریزین قطع نشده.قطره سدیم کلرید هم براش میزنم.دیگه چیکار کنم تا آبریزشش قطع شه؟؟واینکه سرفه ام داشت وبا شربت برم هگزین بهتر شده اما با اینکه سرفه اش کم شده اما سینه اش خلطیه.میشه لطفا بگین چیکار کنم چی بهش بدم؟؟
- عفونت ادراری نوزاد دوماه ونیمه
سلام آقای دکتر خسته نباشید .دختر من عفونت ادراری داشت ادرارش بد بو و رنگادرارش پررنگ وکم بود. شیر بزور میخورد وزنش زیاد نشده بود وگریه و بی قراری زیاد میکرد که یه خانم دکتری براش سفکسیم ۱۰۰تجویز کرد هر ۱۲ساعت تا ۷روز وقتی استفاده کردم بچه کامل خوب شد ادرارش هم رنگش کم رنگ شد و زیاد اما الان باز بعد دو روز که سفکسیم رو قطع کردم بازم رنگ ادرارش پررنگ شده و یکم بی قرارم بعضی اوقات هم شیر نمیخوره علائمش از قبل کمتره میتونم بازم سفکسیم ۱۰۰بدم و اینکه تا چند روز بدم بهش نمیخوام بیمارستان بستری کنم.
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- شربت فرگولوبین
سلام اقای دکتر میخاستم بپرسم شربت فرگولوبین بعد از باز شدن تا چند وقت قابل مصرفه الان یک ماه باز کردم.ممنون
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- شربت اشتها اور زینگامان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۳ماهشه میتونم بهش زینگامان بدم واسه اشتهاش یکی دوبار دادم بچم دوسه روز تب گرفت بنظرتون میشه مال اون باشه یا ربطی نداشته ب شربت
- خربزه برای کودک یکساله
از چه سنی میشه به کودک خربزه داد؟

