Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- شیرخشک
سلام دکتر یه دختر چهار ماهه دارم که تا دوماهگی شیرخشک بیومیل پلاس میخورد چون اضافه وزن داشت گفتن شیرشو عوض کن بیومیل پلاسو عوض کردم نان دادم نان بهش نساخت اونو عوض کردیم بهش سوپرامیل دادیم که به زور میخوره دکتر به دلیل رفلاکسش سیمیلاک کانفورت داد رفلاکس داره اما اصلا بالا نمیاره و وقتی سیمیلاک....میخوره سریع بالا میاره پیشنهاد شما چه شیرخشکیه؟؟؟
- تب
سلام اقای دکتر وقت بخیر نیما چهارده ماهشه کمی تب داره 38و یک دمای بدنشه چقدر استامیتوفن بدم؟در چه صورت باید ببرم دکتر؟
- نوع شیر خشک
سلام آقای دکتر شما نگفتین چه شیر خشکی بدم من آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما قطع کردین گفتین ببلاک ای ار بده الان که یبوست داره چی بدم .بچه رفلاکسی هست .
- پلک زدن مدام کودک
دختر ۸ساله ام مدتی هست مدام پلک میزنه حتی عضلات صورتش هم درگیر هستند خیلی تلاش میکنم هیچ استرسی نداشته باشه اما خوب نمیشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم چهار سال دارد سرما خوردگی گرفته وسرفه شدیدی دارد سه دفعه هم دکتر بردم ولی سرفش درست نشد می تونم شربت تئوفیلین جی رابهش بدم ایا هیچ خطری براش نداره
- بی اشتهایی
سلام تورو خدا کمکم کنید بچم شیر خشکیه شیر نمیخوره ۲۰ هم بردم واکسن ۶ ماهگی زدم حالا اصلا لب به شیر نمیزنه و میخوام شیر بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بچم آب شده غذای کمکی هم نمیخوره؟
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- درمان نوزاد
سلام دکتردختربچه ای دارم 3ماهش هست چندروزه اسهال دارهخواستم ببینم علتش چیست چه دارویی بهش بدم
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر پسر من ۶ماهس خیلی بد غذاس ن شیر خوب میخوره ن غذا ب زور میدم میشه لطف کنین یه قطره اشتهااور معرعی کنین ممنون میشم
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- زیادکارکردن شکم نوزادسه ماهه
- رفلاکس
با سلام نوزاد دختر ۶۵ روزه باوزن پنج ونیم کیلو که رفلاکس داره وطول مری کوتاه تراز حد طبیعی میباشد ولی استفراغ کمی داره ولی گریه ها وبیقراری های شدیدی داره به چندین متخصص مراجعه گردیم و انواع شربت های کولیک و رفلاکس مثله موتیلیوم و مترانیدازول،نکسیوم رو امتحان کردیم ولی خوب نشده و هرروز بدتر میشه از شیر مادر تغذیه میکنه و شرایط رفلاکس نوزاد رو رعایت میکنیم وتشخیص شما چی هست ممنونم
- بیماری مقعدی نوزاد
سلام بنده نوازاد ۳ ماهه دختر دارم امروز متوجه شدیدم تکه های شفاف بسیار زیاد بدون مدفوع دور باسن را احاطه کرده.خیلی نگرانیم ممنون میشم راهنمایی کنید
- درمان سرفه کودک
سلام آقای دکترپسرم ۶ساله وزن ۱۷ کیلوبه علت سرفه زیاد در شب و روز سفکسیم ۱۰۰ دادن چه مقدار بهشون بدم.🙏🌹
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرمن ۶سالشه وحرفه شدید اره بردم دکتربراش شربت گایافنزین قرص سفکسیم و وبسته پودرهم خلطش زیاده هم سرفه اش بنظرتون این دارواجواب میده ممنونم ازلطفتون

