Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- سلام اقای دکتر شربت زینک سولفات چه مقدا نوزاد هشت ماهه ام بدم
- زردی دست وپای کودک
هرازچند گاهی دست وپا ودور دهان پسر۶ساله ام زرد میشود
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه از گلوش خلط میاد تک و توک هم سرفه میکنه تب هم نداره ولی خلطش زیاده چه قرصی بهش بدم بخوره بدن و درد و تب و سردرد هم نداره فقط از گلوش خلط میاد و دهنش بو میده شربت هم نمیخوره ممنون
- رشد کودکان
سلام دخترم ۵سال۲ ماهشه وزنشم ۱۲وزن قدشم ۹۸ هیچ مشکل جسمی نداره فقط وزن نمیگیره ازمایش گرفتیم مشکلی نداشت لطفا راهنمایم کنید
- نحوه خوابیدن
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزادم ۴۲ روزه است از بدو تولد موقع خواب سرش رو رو به کمر خم میکنه و پاهاشو هم به سمت کمرش میبره تقریبا حالات حلال برعکس.حتی موقع بیداری وقتی بلندش میکنم نیز سرش رو رو به بالا میگیره و گردنش و سفت میکنه ایا مشکلی داره؟؟میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- قطره ویتامین
نوزاد من قطره ویتامیکس نمیخوره حالش بهم میخوره شمابرا جایگزین چه قطره ای رو تجویز میکنید اگه مبشه قطره خارجی بگید در ضمن پسرم ۲۳ روزه هسش
- الرژی
سلام خسته نباشید آیا برا نوزادانی ک حساس ب پروتئین گاوی هستند دادن سرلاک گندم میوه یا بیسکوییت ضرر داره ؟
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر خسته نباشید از چ زمانی باید ب نوزاد شیرپاستوریزه بدهیم الان نوزادم یک سالش تموم شده
- گرانولوم ناف
سلام حال شما،پسرم ۱۸ماهه هست،یه توده قرمزاندازه ماش روی نافش دیدم،نه دردداره نه بو،آیاگرانولومه،۲-۳روزه که دیدم
- دخترم سه ماهشه حواب ازمایش تیروییدش t4 13.5 و tsh 1.5 یعنی, کم کار یا پرکار طبیعی یا نه
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من پنج ماه چهار روزش خیلی سرفه میکنه و خلط ت گلوش هس نفس نمیکشه چی بهش بدم خوبه بشه
- سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- شیر خشک
با سلام، پسر یازده ماهه دارم . آپتامیل پپتی جونیور رو دکتر براش تجویز کرده که اصلا مزه اش رو دوس نداره و نمیخوره...چی میتونمبجاش بدم؟ تشکر
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- مولتي ويتامين
سلام جناب دکتر گرامي من بچم يک سالشه چيز زيادي نميخوره بردمش دکتر داروهاش رو عوض کرد و براش شربت زينک سولفات و شربت دي ترول و قطره آهن آيروويت تجويز کرد که من قطره آهم سيدرال ميدم اما بخاطر اشتهاش بهتر نيست از يک مولتي ويتامين خوب استفاده کنم؟؟؟مولتي ويتامين کيدي کر خوب است؟؟اگر نه يک مولتي ويتامين خوب معرفي کنيد
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- مطب
سلام آقای دکتر این هفته مطب تشریف دارین؟

