Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده
- دخترم ۵سالشه.ازنوزادی دور مقعدوداخل وازنش برم میشه و میسوزه دکتراطفال ودوست و دکترزنان بردم هیچ تاثیری نداشت.ممنون میشم کمکم کنین🙏
- تب
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه ودوروزپیش عصرتب کرددستوپاش یخ وسروشکمش داغ شربت دادم وپاشویه بهترشدو۶ساعت یکبارتب کردوهمش انگارکه میخوادبالابیاره وبه سختی تبشم پایین میومدوشکمش یه ذره کارمیکردخیلی بوی بدی میده ووقتی که غذامیخوره زودترتب میکنه ودیشب تبش تاامروزعصرقطع شدولی دوباره دوباربه فاصله ۴ساعت تب کردداروخانه شربت آموکسی سیلین ۲۵۰داد۸ساعت یبارباشربت پرفن توروخدادکترراهنماییم کنیدچیکارکنم بخداشرایط دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده شربت آموکسی سیلین بهش بدم یاقطع کنم؟
- گریه شدید بعد واکسن۴ماهگی
با سلام بعد واکسن ۴ماهگی دخترمون گریه های خیلی شدیدی میکنه چه کار باید کنیم.کمی هم بی اشتها شده یه مقدارم رنگ پریدگی داره.چهار روز هم از تزریق واکسن گذشته
- فاویسم سرما خوردگی
پسرم ۲۱روزشه سرماخورده دکترم بردم آزیترومایسین هم داد با اسپری بینی و اسپری سالبوتامول ولی موقع گریه کردن واسه شیر به خودش می پیچه قرمز میشه چیکار کنم زودتر خوب بشه
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم
- شربت پدی کلدبرای نوزاد۱۳ماهه خوبه؟
سلام پسرم ۱۳ماهشه دوروزه سرماخورده ازداروخانه براش شربت پدی کلدگرفتم ولی نوشته کودکان ایا مشکلی نداره بهش ازاین شربت بدم دکترداروخونه گفت خوبه وچندساعت یباربدم بهش روش هیچی ننوشته باباش گرفته نپرسیده
- استفراغ کودک
سلام پسرم سه سالو نیم هست از ساعت ۱۰ شب تا الان که ۲ شب هست ۳ بار بالا اورده چی بهش بدن بخوره که اروم بشه
- یبوست کودک
سلام پسر من ۴ سالشه خیلی وقته دیر به دیر دستشویی میره ۷ روز ۸ روز یکبار خودش رو نگه میداره متخصص بردم ازمایش داد فقط اهن بدنش کمه که شربت نوشت برای یبوستش شربت لاکتولوز نوشت که فایده نداره چیکار باید بکنم هر باز شیافت بزارم ضرر داره یا نه راهنمایی کنین توروخدا
- سلام اقای دکتر دختر من نافش افتاده ولی هنوز عفونت داره خشک نمیکند.لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟چیکار کنم خوب بشه؟؟
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- نمودارقد کودک
با سلام خدمت شما جناب اقای دکتر باتوجه به اینکه شما پزشک فرزندم هستین ، در سن سه سالگی بابت قد و وزن به مرکز بهداشت مراجه کردیم ولی نمودار قد حالت افقی داره یعنی رشد معمول رو تو شش ماه گذشته نداشته ، ایا جای نگرانی هست یا به آزمایش خاصی نیازه یا اینکه بیارمش مطب شما قد و وزنش رو چک کنید و راهنمایی کنید ؟و اینکه تقریبا روزانه شربت سندروس رو پنج سی سی مصرف میکنه
- دور سر
درود، یه پسر ۵ ماهه دارم که اندازه دور سرش ۴۳ هست، شنیدم اندازه دور سرش کمه اینطور هست؟ سپاس
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- بزرگی شکم
سلام اقای دکتر ایا بزرگ بودن شکم در نوزاد ده ماهخ طبیعی هسش بعداینک اب یا شیرمیخوره روی معدش یکم حالت باد کرده داره طبیعی یا جای نگرانی داره
- سلام وقت بخیرپسر۹ساله دارم شب ادراری داره لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
- تب
پسرم دو روزه فقط تب داره هیچ مشکلی ندارن شیاف استامینوفن 125چند بار گذاشتم قطع میشه باز دوباره تب میکنه مشکلش چیه
- نغذا نخوردن نوزاد ۷ماهه
نوزاد ۷ ماهه ام دو سه روزه که بی اشتها شده وفقط ۴ یا۵ قاشق مرباخوری آب سوپ میخوره و دستاشو خیلی داخل دهنش میکنه و گاز میگیره آیا علتش لثه هاشه یا مورد دیگری دار؟؟
- دکتر روانشناس
درود، آقای دکتر لطف میکنید یه دکتر روانشناس کودکان معرفی کنید؟ ممنون

