Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت چرک خشکن ۱۰۰
سلام خسته نباشید من دوتا دختر دارم ۵ ساله ۱۱ ماه الان چند ماه همش مریض هستن حرف دفعه هم میرم دکتر یاسفکسیم میده ازیترومایسین دیگه اندفعه که مریض شدن نرفتم دکتر خودم رفتم شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفته به بزرگه هر۱۲ ساعت ۴ سی سی میدم ولی دکترشم قبلا همینو تجویز کرده بود ولی به کوچیکه نمبدونم چند سی سی بدم ۸ کیلوهم هست
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- غده روی ساق پا کودک
سلام پسر من دوسالشه ی چیز کوچیک اندازه نخود شاید کوچیک تر روی ساق پای پسرم هست و ن درد میکنه ن اذیتش میکنه موقعه راه رفتن بعضی وقتا اصلا نیست و بعضی وقتا در میاد این منو خیلی نگران کرده درضمن پسرم مدام در حال جنب جوش و تحرک زیادی داره
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- سرفه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم که بیمار شماست ولیکن الان رشت نیستم سرماخورده بود پلارزین و برم هگزین دادم بهش ولی چون لوزه داره طبق معمولی سرفه داره خلط دار طوریکه دیشب افتضاح بود سرفه هاش . اسپری کاتاسین و سالبوتامول هم استفاده میکنم ولی سرفه خلط دار زیاد داره . ازیترومایسین ۲۰۰ بدم بهش؟
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- د
سلام بچه ۵ ساله دارم یه مدتی هست شبا که میخوابه آب دهنش میریزه رو بالش خیلی هم بی اشتها شده دلیلش چی هست آقای دکتر، ممنون
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- خلط مدفوع
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- افت دهان
سلام خسته نباشیددخترم دوسال ودوماهشه بعدگلودردوتب تودهنش خیلی افت زدنوک زبونشم هست بعددارودادن تب وگلودردش خوب شدولی بااونکه دیفن هیدرامین ونیستاتین میدم بعدسه روزهنوزافتش خوب نشده غذاهم نمیتونه بخوره خیلی عذاب میکشم اگه دارویی یاقرصی هست که حالش خوب میشه بهم معرفی کنیدلطفافاویسم هم هست
- واکسن خوراکی
سلام ، وقت بخیر مصرف یک قطره بیش تر از قطره فلج اطفال برای بچه ی ۶ ساله خطرناک است ؟ ۳ قطره استفاده شده ممنونم
- تب کودک
سلام پسرم ۳۳ ماهشه ۴ روزه تب داره هر دکتری بردم فقط شیاف و آستامینوفن و سیتریزین و سرما خوردگی و آموکسی کلا و دادن ولی الان ۴ روزه تب ۳۸ به بالا داره یکی دوبار ۳۷ اومد با ۳۷ و نیم دیگه خوب نشد بی حاله سرگیجه داره گلوش پره آبریزش بینی داره و اینکه چشاش قرمز میشه و موقع تب بالا دست و پاش یخ میشه

