Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- مدفوع نکردن
سلام نوزاددوماهه ای دارم ۶روزمدفوع نکرده فوق تخصص بردم گفت بعدهفت روزشیاف گلیسرین بده هفته ی پیش دادم دستشویی کردوالان شش روزمدفوع نکرده بازم بعدهفت روزشیاف بدم ضرری نداره دستشویی کنه وچراوقتی شیاف برمیدارم دستشویی میکنه مدفوعه اشم سفت نیس شله چرادیربه دیردستشویی میکنه
- سرماخوردگی
سلام خدمت دکتر محترم من پسرم یک سال و15روزشه گلوش خلت داره وسرفه میکنه میخواستم بدونم چه دارویی بدم تاخوب شه اوظاع مالی خوبی ندارم نمیتونم ببرمش دکتر فعلا اگه میشه بگید چه دارویی براش بگیرم تاخوب شه خلت وسرفه واین که ایا چون خلت وسرفه داره نمیتونه واکسن یک سالگیش روبزنه خطرداره؟
- وزن کم .
سلام دخترم داره هشت ماهو تموم میکنه وزنش ۷۵۰۰برای وزن گیریش بهش چی بدم لطفا راهنمایی کنید ،دسترسی به پزشک اطفال هم ندارم
- شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- اولین مدفوع نوزاد
تو شکم مادرش مدفوع کرده ۹ روزه تو دستگاهه..ازسر سونو گرفتن گفتن سالمه ولی میگن باید سی تی ازش بگیریم آیا لازمه...زنده وسالم میمونه
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- عفونت گوش
سلام پسرم ۵ ساله و نیم لوزه سوم داره وخیلی سرما میخوره ولی بدون تب ابریزش بینی هم داره چه دارویی برای عفونت گوش بهش بدم۱۷ کیلو .
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۱۹ ماهه هست وزن ۱۲ کیلو سرما خورده ابریزش بینی داره یکم بدنش گرمه سرفه و عطسه داره و گلوش انگار خلط داره صدا میده گاهی میشه بفرمایید چه شربتایی با چه دوزی بهش بدم ممنون انتی بیوتیک لازم هست بدم؟
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- فاویسم و رنگ مو
سلام
من پسر ۸ ماهه دارم که فاویسم دارد، آیا می تونم مو رنگ کنم؟
با تشکر
- سرما خوردگی و واکسن
باسلام کودک ۶ ماهه ام نوبت واکسنش حدود یه هفته هست عقب افتاده به علت سرما خوردگی الان از هفته قبل بهتر شده فقط یه کمی سرفه میکنه آیا مشکلی داره ببرم واکسن رو تزریق کنن؟
- سلام اقای دکتر من دخترم چهار سال ونیمه س چهار روزه تب کرد و گلودرد داشت الان که خوب شده دانه های ریز و قرمز کمرنگ توی دست شکم وقفسه ی سینشه باید چیکار کنم؟خیلی نگرانم
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۷ کیلو
- پریدن شیر در گلو
سلام پسر سه و نیم ما موقع خوردن شیر خشک موجود در شیشه شیر چندین بار شیر در گلویش میپرد، علتش چیست؟
- پوست نوزاد شش ماهه
سلام خسته نباشین دکترامروز برای نوزاد شش ماهه دخترم پرسیدم ک گفتم جوش سرسفید یاغده سفید رنگ پاین ترازچشم ونزدیک بینیش زده وحدودا دوماه هس گفتین پماد اتوپیکس یا ایروکس استفاده ولی چون خارش نداره چی میتونم استفاده کنم ک کاملا ازبین بره ممنونم اگ دقیق بهم بگین چ کارایی لازمه برای ازبین بردنش .
- گرمی
بدن وسر دخترم خیلی گرم تب نیست چکار کنم

