Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله من استفراغ و اسهال همراه با تب ولرز گرفته آزیترومایسین و شربت سرماخوردگی و دمیترون و استامینوفن بهش میدم لطف میکنید بفرمایید شربت آزیترومایسین چند سی سی بهش یدم و آیا داروهاش مناسب بیماریش هست؟؟
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- تب دوره اي كودك
سلام. كودك سه سال و ده ماهه اي دارم كه در سن دو سالگي يك بار به مدت ٥ روز تب بالا داشت و توي خونش عفونت بود. ٥ ماه پيش حدودا ٧ روز تب داشت و دكتر تب بر و آنتي بيوتيك تجويز كرد. دوباره ٢٠ روز پيش ٧ روز تب داشت و باز روز پنجم توي خونش عفونت بود و نيوتروفيل ٣٠، ليمفوسايت ٦٨، إيزينوفيل ٢، wbc ٣/١، hub ١٣/٣، اياسآر یک ساعته٣٠، سيآرپيمنفي.
دكتر گفت اگر تا ٣ روز خوب نشد باید آز تكميلي بده و ليخو بشود. الآن دوباره از ديشب تب كرده البته نسبت به دفعات قبل تبش پايينتره ضمنا اين تب كردن ها يا خير از وقتي به مهدكودك رفت هشروعشده واينكه بدنشنسبتبهتببرمقاومه وخيلي سخت با استامينوفن وبروفن تبش پايين مياد. آيا اين تب كردن هاش و نهروماتيسميا بيماري خطرناك ديگه هست؟ - دوز مصرف شربت کو آموکسی سلین۱۲۵
۵ روز سرما خورده از دماغش و گلوش چر ک میاد ۸ ماهشه و ۸کیلو وزنش می باشد دوز مصرفی شربت کو آموکسی سلین ۱۲۵ را میخواستم
- داروی سفکسیم
سلام برای کودک ۱۰ ماه و۲۱روزه چندسی سی ودر چند نوبت شربت سفکسیم بدم.فکر میکنم عفونت ادراری داره .چون بلافاصله پاهاش میسوزه بااینکه خیلی زود پوشک وعوض میکنم
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- کودک هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش
سلام کودکم هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش هنگام ادرار
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- اموکسی سیلین
سلام ایا اموکسی سیلین و سیتریزین برای نوزادان ۶ ماهه ضرری ندارد؟
- عطسه
سلام اقای دکتر دخترم سرما خورده شربت پلارژین هر ۸ ساعت میدم بهش الان عطسه و ابریزش داره چ قطره ای بدم بهش واینکه استامینفون چند سی سی بدم
- کودک
باسلام دخترم بدو تولد وزنش ۳۵۰۰بود ..الان ده ماه داره ۸کیلوست..بنظرتون وزنش کمه؟؟
- اسید معده
سلام آقای دکتر بچه من۵ماه س از ۴۰روزگی اس امپرازول دادم دکتر ۲۰تا نوشتن گفتن ۱ماه دیگه بیار ۱۰روز فاصله افتاد بین دوره اول و دوم و ۳ماهگی برا۱ماه نوشتن گفتن ۲ماه دیگه بیار.الان باز شب بیداری داره
- وعده غذایی
سلام دخترم 13ماهشه چند وعده شیر (شیر خشک ببلاک ای ار مصرف میکنه ) و چند وعده غذا میتونه بخورع؟
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- موها
سلام آقاي دکتر وقت بخير من دخترم 2سال و نيمشه خيلي موهاش نازک و کم پشت هست..ميگن ژل بذر کتان خيلي خوبه بذاي موها و پرپشتي و تار مو ميتونم براي دخترم استفاده کنم؟؟مشکلي نداره؟؟چون فقط پر از ويتامين و کمنگنز و امگا3 و اين هاست
- سلام دختر چهارونیم ساله دارم که چند روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که با خوردن مایعات برطرف شد ولی سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی ممنون میشم پاسخ بدین آیا میتونم شربت سفکسیم بهش بدم

